با میزبانی تهران موافق هستم، باشگاه ها بازیکنان را کنترل نمایند

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون والیبال روز آدینه در حالی که بیشتر تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر، تدارکات سفر برای بازی روز یکشنبه را چیده و هزینه هایی را صرف تهیه بلیت و رزرو هتل انجام داده بودند خبر از لغو دو هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال به منظور قطع زنجیره کرونا داد.

با میزبانی تهران موافق هستم، باشگاه ها بازیکنان را کنترل نمایند

بهروز عطایی در مصاحبه با خبرنگاران، در واکنش به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: هیچ مشورتی صورت نگرفت. سر تمرین بودیم و سرپرست تیم اعلام نمود فدراسیون مسابقات را دو هفته به تعویق انداخته است. بحث اصلی بیماری کرونا است و احتمالاً چند تیم دچار مشکل شده اند. طبیعی است که سلامت بازیکنان مهم ترین موضوع است و باید با این موضوع کنار آمد.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل تاکید نمود: باید با کرونا کنار آمد. برنامه ریزی ها به هم می ریزد اما سلامتی مهم تر است. باید در ادامه به نحوی برنامه ریزی کرد که مسابقات به خوبی مدیریت شود و به انتها رسد. بخش اعظمی از این مسائل نیز به خود باشگاه ها بر می شود. باشگاه باید کنترل بیشتری بر روی رفتار زندگی شخصی بازیکنانی داشته باشد که با آنها قرار داد دارد و بازیکن به باشگاه متعهد است.

وی تاکید نمود: در فضای مجازی تصاویر بازیکنان را در رستوران ها شاهد هستیم که مراقبت نمی نمایند. ویروس کرونا بسیار خطرناک است و مراقبت کردن خطر را کاهش می دهد. فدراسیون، سلامت بازیکنان را اولویت قرار داده است و چنین تصمیمی گرفت. اما خود باشگاه ها نیز باید بیشتر رعایت نمایند تا این موضوع به فاجعه تبدیل نشود.

عطایی در پاسخ به این سوال که در ابتدای مسابقات با وجود ابتلای چندی بازیکن تیم هورسان اصرار فدراسیون بر برگزاری رقابت بود. نظر شما درباره تغییر قوانین در ادامه چیست؟ گفت: بعضی از موضوعات قابل پیش بینی نیست. مسئولان در شرایط سخت مجبور به اخذ تصمیمات متفاوت هستند. شاید اگر از ابتدا فدراسیون سخت گیر نبود الان شاهد چالش عظیم تری بودیم. کرونا اپیدمی شده است و باید شرایط را مدیریت کرد. خود را جای تصمیم گیرندگان قرار دهیم؛ شرایط عادی نیست.

عطایی درباره احتمال متمرکز شدن مسابقات در ادامه رقابت های لیگ نیز گفت: این پیشنهاد باید آنالیز شود. باشگاه ها باید نظر دهند. با متمرکز شدن مسابقات در تهران موافق هستم. شهری بی طرف یا شهری مانند تهران فضای کنترل شرایط را دارد باید میزبان شود نه اینکه شهری خاص برای کسب منافع میزبان شود. باید شهری به عنوان میزبان در نظر گرفته شود که همه تیم ها به یک اندازه بهره ببرند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل در انتها گفت: چند روز تمرینات تیم را تعطیل می کنیم و سپس ادامه می دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1299

به "با میزبانی تهران موافق هستم، باشگاه ها بازیکنان را کنترل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با میزبانی تهران موافق هستم، باشگاه ها بازیکنان را کنترل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید