جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی های بازار ایران عرضه شد، عکس

به گزارش تور آسیایی ارزان، تسلا پس از معرفی مدل 3 هایلند، بالاخره از نسخه پرفورمنس آن رونمایی کرد. این خودرو، قدرتمندترین مدل 3 تا به امروز به شمار میرود. علاوه بر تغییراتی در ویژگی های فنی، ظاهر این خودرو هم دستخوش ارتقاهایی شده است.

جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی های بازار ایران عرضه شد، عکس

امیرمسعود عابدین: مدل 3 پرفورمنس تازه 510 اسب بخار قدرت و 740 نیوتون متر گشتاور دارد. این قدرت به آن شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه ای را می دهد؛ این در حافهرست که مدل قبلی شتاب 3.1 ثانیه ای داشت. حداکثر سرعت تسلا مدل 3 پرفورمنس به 262 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. برد این خودرو همچنان 476 کیلومتر به جای مانده است.

اما اصل مطلب فقط سرعت نیست. تسلا سیستم تعلیق این خودرو را برای کنترل بهتر بدنه با یک Track Mode تازه و بعلاوه همراه با دمپرهای تطبیقی ارتقا داد. نسخه سوم ترک مود پیشرانه را نیز اصلاح می نماید. ترمزهای تازه با کارایی بالا، قدرت توقف و مدیریت حرارت بهتری دارند.

به گزارش خبرنگاران ، تغییرات بصری جزئی در نمای جلو و عقب، مدل پرفورمنس را از سایر مدل ها متمایز می نماید. رینگ های فورج شده 20 اینچی نیز به کاهش وزن یاری می نمایند.

تریم فیبر کربنی با الگوی بافت منحصربه فرد به کابین منتقل می شوند. این تریم فیبر کربن با صندلی های اسپرت که تقویت نماینده و عملکرد تهویه بهتری دارند، همراه می گردد. تسلا پکیج فناوری های یاری راننده و خودران خود را در مدل 3 پرفورمنس با 8000 دلار قیمت ارائه می نماید. گزینه های رنگ بدنه بین 1000 دلار تا 2000 دلار اضافی قیمت دارند.

تسلا مدل 3 تازه با در نظر گرفتن هزینه های مختلف، 54380 دلار (معادل 3 میلیارد و 535 میلیون تومان) قیمت دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5149

به "جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی های بازار ایران عرضه شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی های بازار ایران عرضه شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید