خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی ها را جلب نموده است، عکس

به گزارش تور آسیایی ارزان، گریت وال موتور مدل 2024 Ora 3 خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن 2024 عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر مجذوب کننده و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی ها را جلب نموده است، عکس

امیرمسعود عابدین: Ora 3 2024 به عنوان یک مدل فیس لیفت سالانه، طراحی داخلی و خارجی مدل قدیمی را ادامه می دهد، دو رنگ خارجی تازه برای این مدل اضافه شده و چندین پیکربندی خودرو بهینه شده است. کل سری مدل های این خودرو به صورت استاندارد با رینگ های سیاه شده و عملکرد شارژ V2L عرضه می گردد.

علاوه بر این، کابین خودرو بدون تغییر باقی می ماند. یک فرمان دو پره، صفحه نمایش دوگانه متشکل از نمایشگر 7 اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی و یک پنل شارژ بی سیم نیز در کنسول مرکزی وجود دارد.

به گزارش خبرنگاران ، تریم پریمیوم به صورت استاندارد با سانروف پانوراما ارائه می گردد، در حالی که تریم لوکس به صورت استاندارد با ویژگی های یاری رانندگی پیشرفته L2 ارائه می گردد.

قدرت فراوریی از یک موتور برقی در محور جلو تامین می گردد که حداکثر توان 180 اسب بخار و حداکثر گشتاور 232 نیوتن متر را فراوری می نماید. دو محدوده برد برای این خودرو ارائه می گردد: 401 کیلومتر و 501 کیلومتر. مشخصات باتری در حال حاضر به طور رسمی فاش نشده است.

Ora 3 تا به امروز وارد بازارهای آلمان، بریتانیا، سوئد، تایلند، استرالیا، برزیل و مکزیک شده و فروش تجمعی آن از 220 هزار دستگاه فراتر رفته است. در آینده نزدیک، گریت وال موتور میخواهد تا Ora 3 را به 92 کشور دیگر در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، شمال آفریقا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اوراسیا و منطقه آسه آن معرفی کند. بازه قیمتی Ora 3 از حدود 14600 دلار شروع و تا 18700 دلار ادامه دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5282

به "خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی ها را جلب نموده است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی ها را جلب نموده است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید