رزرو هتل های کیش از وب سایت اسنپ تریپ

به گزارش تور آسیایی ارزان، سفر به جزیره کیش یکی از سفرهای پرطرفداری است که در بیش تر فصل ها هواداران خود را دارد. جزیره کیش جزیره ای جنوبی و گرم است که از جزایر لوکس ایران بوده و سالانه گردشگران زیادی برای کسب آرامش، خرید، شرکت در فستیوال ها و انجام تفریحات گوناگون راهی این جزیره می شوند. جزیره کیش جاذبه های متنوع و متعددی دارد و از جمله مقاصدی محسوب می گردد که تمام افراد با هر سن و سالی که باشند می توانند از بودن و حضور در این جزیره لذت ببرند. البته با توجه به فصل مناسب سفر به جزیره کیش، می توان گفت که تهیه تور، بلیط و رزرو هتل در جزیره کیش به راحتی یا به سختی انجام خواهد شد. ولی اگر راه کار اصلی را بدانید، هیچ کاری سخت یا غیر ممکن نیست.

رزرو هتل های کیش از وب سایت اسنپ تریپ

سفر به کیش برای ثبت برترین خاطرات

در حال حاضر سایت ها و مجموعه های گوناگونی با استفاده از پلتفرم های متعدد و شبکه های اجتماعی، در حال خدمت رسانی و تهیه تور و رزرو بلیط برای سفر به کیش هستند. یکی از این مجموعه های خوشنام اسنپ تریپ است که پلتفرم های تعیین، متعدد و بسیار کاربردی را برای کاربران و مسافران ارائه نموده است. برای مثال تهیه بلیط هواپیما یا رزرو هتل و تور به وسیله سایت اسنپ تریپ به راحتی انجام می گردد. ضمن این که شما این امکان را دارید تا در محیط سایت به راحتی بلیط های مختلف به مقصد کیش را با یک دیگر مقایسه نموده و با در نظر گرفتن بودجه ای که برای خود کنار گذاشته اید، برترین هتل یا تور را انتخاب کنید. در ادامه ما دو هتل از برترین هتل های کیش را به شما معرفی خواهیم کرد و در سرانجام این شما هستید که برترین تصمیم را خواهید گرفت.

هتل داریوش کیش

اولین هتل کیش که قصد معرفی آن را داریم هتل داریوش است. هتلی لوکس، مجلل و مجذوب نماینده با 5 ستاره درخشان در قلب جزیره کیش که توصیه می کنیم حتماً یک بار هم که شده اقامت در آن را تجربه کنید. این هتل در سال 1383 فعالیت رسمی خود را شروع کرد و با هدف ارتقاء بخشیدن به سطح خدمات خود در سال 1396 به طور کامل مورد بازسازی نهاده شد. هتل داریوش کیش با 168 سوئیت و اتاق در سه طبقه با برترین، لوکس ترین و به روزترین خدمات رفاهی از مهمانان و گردشگران جزیره پذیرایی می نماید. کانسپت اصلی و ایده اولیه طراحی این هتل الهام از پاسارگاد و تخت جمشید بوده و در حال حاضر این هتل در جزیره کیش به نمادی از ایران در خطه جنوب کشور تبدیل شده است.

هتل داریوش کیش که با فضای لوکس خود اقامت در دوران هخامنشیان را در فکر شما تداعی می نماید، با خاطره انگیزترین خاطرات، حضورتان در جزیره کیش را برای شما رقم می زند. شما با درنظر گرفتن منظره های گوناگون مورد علاقه خودتان می توانید اتاق خود را به سمت باغ یا با منظره دریا انتخاب کنید. ضمن این که ویلاهای متعدد در هتل ساحلی داریوش کیش، انتخابی متفاوت خواهند بود. البته دقت کنید که مسیر رسیدن به ویلاها با استفاده از پله جدا شده و ممکن است که رسیدن به این قسمت برای افراد سالمند یا معلول کمی سخت باشد.

به لحاظ جغرافیایی هتل داریوش کیش در میدان داریوش جزیره نهاده شده و به امکانات گردشگری و رفاهی جزیره مثل پلاژ آقایان، پارک هنگام، ساحل مرجان، شهربازی، بازار پردیس 1 و 2 ، اسکله بزرگ تفریحی کیش، پارک برفی پنگوئن، کلوپ ورزش های دریایی، مسیر تونل دروازه شاهی، کاخ الیت، مسیر دوچرخه سواری و غیره دسترسی آسان و اولیه ای دارد. بعلاوه فاصله این هتل تا ساحل دریای خزر فقط 650 متر است و تا فرودگاه بین المللی کیش هم 8 کیلومتر فاصله دارد.

هتل پانوروما کیش

هتل پانوروما کیش هم یکی دیگر از هتل های پنج ستاره ای به شمار میرود که در سال 1398 فعالیت رسمی خود را شروع نموده و بهره برداری شده است. این هتل شکوه بسیار زیادی دارد و یکی از لوکس ترین هتل های جزیره کیش محسوب می گردد. معماری منحصربه فردی دارد که از همان نمای خارجی و در بدو ورود، شما را جادو می نماید. ساختمان هتل کاملا نوساز است و با 270 سوئیت و اتاق در 13 طبقه با برترین، لوکس ترین و به روزترین امکانات رفاهی و هتل داری در سطح دنیا، از شما پذیرایی خواهد نمود. واحدهای اقامتی در این هتل طراحی داخلی فوق العاده و بی نظیری دارند و سبک به کار رفته در معماری داخلی هتل پانوروما کاملا مدرن است. اتاق ها با برترین و مرفه ترین امکانات تجهیز شده اند و همه چیز در این هتل، در برترین حالت خود واقع شده است. البته در بخش ورودی این هتل تعدادی پله وجود دارد که در کنار آن برای افراد معلول و مسن می توانید از رمپ هم استفاده نمایند.

به لحاظ جغرافیایی این هتل در خیابان رودکی جزیره کیش نهاده شده است. از جمله مزایای بی نظیر هتل پانوروما دسترسی اولیه و آسان آن به اماکن و مراکز تفریحی و گردشگری در جزیره کیش است. برای مثال این هتل فاصله کوتاه و اندکی تا مرکز خرید زیتون، بازار پردیس 1 و 2 ، سواحل نیلگون و نقره ای خلیج فارس، اسکله بزرگ تفریحی جزیره کیش، مرکز تجاری جزیره کیش، قلعه وحشت، پلاژ آقایان، تله کابین میکامال، شهربازی هایلند، بولینگ مریم، پارک برفی پنگوئن، بازار ونوس، پارک ساحلی و غیره دارد. ضمن این که فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی جزیره کیش هم فقط 5 کیلومتر است.

خرید راحت بلیط و رزرو هتل

واقعیت این است که دنیای مدرن امروز، دیگر دنیای خریدهای حضوری، در ترافیک ماندن و اتلاف وقت نیست. امواج اینترنت در سراسر دنیا شما را به راحتی به هدفتان خواهند رساند. خریدها را انجام می دهند، قبض ها را پرداخت می نمایند، پیام ها را ارسال نموده و با تمام قدرت در خدمت شما هستند. در این بین مجموعه های بزرگ و حرفه ای مانند اسنپ تریپ با ارائه پلتفرم های گوناگون و حضور در شبکه های اجتماعی، دسترسی اولیه ای را برای کاربران خود درنظر گرفته اند. مثلاً شما با مراجعه به سایت اسنپ تریپ به راحتی می توانید رزرو هتل کیش، خرید بلیط هواپیما و یا رزرو تور و سفر خود را به سرعت و به راحتی انجام دهید. این همان دنیای مدرنیته است که همه چیز را تنها با چند کلیک در اختیار ما قرار می دهد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5269

به "رزرو هتل های کیش از وب سایت اسنپ تریپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل های کیش از وب سایت اسنپ تریپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید