رستوران های معروف مشهد، برترین انتخاب برای شکم گردان

به گزارش تور آسیایی ارزان، مقدمه: مشهد به عنوان قطب توریستی و زیارتی ایران، سالانه پذیرای میلیون ها توریست داخلی و خارجی است. این شهر زیبا علاوه بر جاذبه های تاریخی و مذهبی، دارای رستوران های متعددی با غذاهای سنتی، محلی و بین المللی است که می توانند ذائقه هر توریستی را راضی نمایند.

رستوران های معروف مشهد، برترین انتخاب برای شکم گردان

رستوران های معروف زیادی در مشهد فعالیت دارند که با تهیه و طبخ انواع غذاهای سنتی و فرنگی، انتخاب بسیاری از گردشگران و اهالی مشهد برای شکم گردی هستند.

مشهد مهم ترین شهر زیارتی ایران است که هر ساله گردشگران زیادی بازدید از آن را در برنامه خود قرار می دهند. در کنار زیارت حرم امام رضا (ع) می توانید به گوشه وکنار شهر سر بزنید، از جاهای تماشای مشهد تماشا کنید و در برترین رستوران های مشهد، غذا بخورید.

قطعا یکی از بخش های اصلی هر گردشی، صرف غذا در رستورانی معرکه است که لذت سفر را دوچندان می نماید. عده ای ترجیح می دهند به منطقه ها خوش آب وهوای اطراف مشهد مانند طرقبه و شاندیز بروند و در یکی از رستوران های باصفای این منطقه خود را به یک وعده غذای دلچسب دعوت نمایند.

رستوران ارم شاندیز

  • آدرس: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز
  • تلفن: 05134282020
  • وب سایت: eramrestaurant.ir
  • ساعت کاری: از ساعت 11:30 تا 16 و 19:30 تا 23:30
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران ارم شاندیز در سال 1358 هجری شمسی آغاز به کار کرد و جزو قدیمی ترین رستوران های مشهد است که با سرو غذاهای درجه یک توانسته نام خود را در میان برترین های شهر قرار دهد. جالب اینکه کارخانه ای برای فراوری محصولات لبنی در انتهای رستوران وجود دارد که از محصولات آن صرفا برای تهیه غذاهای این محل استفاده می گردد.

این رستوران در سه بخش سنتی، فضای باز و سالن وی آی پی به مشتریان خدمات رسانی می نماید. اگر دوست داشته باشید که از آلاچیق های آن بهره ببرید، در فصل سرما مجهز به سیستم گرمایشی از کف هستند و بدون هیچ دغدغه ای می توانید از غذای خود لذت ببرید.

از منوی رستوران ارم می توانید شیشلیک، کباب برگ، جوجه کباب، چلو ماهیچه و چلو گوشت را سفارش دهید که در این میان نباید از شیشلیک غافل شوید؛ به خصوص که شیشلیک های این رستوران را می توان از برترین ها شیشلیک های مشهد دانست. یک پرس غذای این رستوران برای دو نفر کافی است.

رستوران همواره شلوغ است و در روزهای پنجشنبه و آدینه ازدحام جمعیت بیشتر می گردد. در نتیجه برای خالی شدن میز غذا اغلب باید منتظر بمانید و پس از صرف غذا فرصتی برای گپ وگفت ندارید! برخورد خوب کارکنان، حجم بالا و کیفیت غذاها، محیط آرام و دلنشین دست به دست هم داده اند تا رستوران ارم انتخاب بسیاری از گردشگران و اهالی مشهد باشد.

رستوران راستگو

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد بین وکیل آباد 23 و 25
  • تلفن: 09158900041
  • وب سایت: viprastgoo.com
  • ساعت کاری: از ساعت 12 تا 16 و 20 تا 24
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران راستگو از جمله رستوران های خوب مشهد است که با محیطی زیبا و لوکس، غذاهای اصیل ایرانی را پیشکش مشتریان خود می نماید. این رستوران محلی ایدئال برای محافل محبت آمیز و کاری، جشن ها و برنامه های خانوادگی است.

آقای رضا راستگو در سال 1346 هجری شمسی اولین کبابی خود را افتتاح کرد و بعد از چند سال پیروز به راه اندازی یکی از مشهورترین رستوران های ایران شد. این رستوران که فقط یک شعبه در مشهد دارد، با غذاهایی همانند چلو برگ، چلو شیشلیک، چلو ماهیچه، چلو جوجه کباب، چلو کباب بختیاری و چلو کباب فیله، مشتریان زیادی به دست آورده است. موقعیت مکانی مناسب این رستوران باعث شده است که دسترسی به آن آسان باشد.

رستوران تعیین درباری

  • آدرس شعبه مرکزی: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو | تلفن: 05138783777
  • آدرس شعبه شاندیز: مشهد، شاندیز، بین امام رضا هشت و 10 | تلفن: 05134324477
  • وب سایت: moeindarbari.org
  • ساعت کاری: از ساعت 12 تا 24
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران تعیین درباری مشهد در محیطی سنتی، غذاهای کبابی ایرانی را با برترین کیفیت برای مهمانان خود سرو می نماید. در واقع این مجموعه بزرگ پذیرایی با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت رستوران داری، در دسته برترین رستوران های مشهد و ایران واقع شده است. مالکان این رستوران پس از چندین دهه فعالیت در شعبه مرکزی پیروز به افتتاح شعبه دوم خود در سال 1396 هجری شمسی در منطقه ییلاقی شاندیز شدند. شعبه دوم شامل چهار سالن کاملا مجزا با ظرفیت 300 نفر و محیطی زیبا و سنتی است.

در منوی رستوران، انواع غذاهای ایرانی نظیر چلو شیشلیک، چلو کباب لقمه زعفرانی و چلو ماهیچه سرو می گردد که سالاد بار و میز اردور مکمل آن ها هستند.

اسلو فود خورش باشی

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 17 و 19
  • تلفن: 05136108510
  • رستوران های سنتی مشهد

اسلو فود خورش باشی مشهد، رستورانی سلامت محور است که طعم خوش و دلچسب غذاهای خانگی ایرانی را به مشتریان هدیه می دهد. از آنجا که غذاهای این رستوران سریع حاضر نمی گردد، نام آن را اسلو فود یا غذای آرام پز گذاشته اند. موسس این محل آقای جواد رهنما هستند که تنها شعبه اسلو فود در ایران را مدیریت می نمایند.

منوی رستوران شامل پلو ماهی، قرمه چدنی مخصوص، استامبولی، چلو گوشت، سینی مخصوص خورش باشی، سینی ویژه سلاطین و سینی سلامت می گردد. قطعا صرف این غذاهای لذیذ در کنار دوغ، سالاد شیرازی، ماست و خیار، ماست محلی و زیتون پرورده طعم فوق العاده تری پیدا می نماید.

در غذاها خبری از روغن های صنعتی و نیمه صنعتی نیست؛ گوشت تازه بره در غذاها به کار می رود؛ خورش ها به صورت روزانه پخته می شوند و از ظروف گیاهی برای غذاهای بیرون بر استفاده می گردد که همگی از مزایای بزرگ این محل به حساب می آیند. محیطی متفاوت با تلفیق سنت و مدرنیته و وجود بخش وی آی پی برای زوج ها و قرارهای عاشقانه، بسیاری از گردشگران و مشهدی ها را برای صرف غذا در این رستوران ترغیب می نمایند.

کیفیت قابل قبول غذاها، قیمت مناسب، امکان جای پارک، محیطی آرام بخش، کارکنان مجرب و... از جمله ویژگی های اسلو فود خورش باشی هستند.

رستوران پاشا

  • آدرس: مشهد، بلوار امام، بین میدان و امام 54
  • تلفن: 05138590990
  • رستوران های سنتی مشهد

در رستوران مجلل پاشا می توانید طعم متفاوت غذاهای ایرانی را بچشید؛ به ویژه که در تهیه غذاها از مواد اولیه تازه و درجه یک استفاده شده است. غذاهایی همانند کباب لقمه، جوجه کباب و... در منوی رستوران پاشا به چشم می خورد. وجود کارکنان مجرب و محیط زیبا و دلنشین از لحظاتی فراموش نشدنی در رستوران پاشا حکایت دارند.

رستوران پسران کریم

  • آدرس رستوران پسران کریم شعبه مرکزی: مشهد، بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد 22، انتهای کوچه
  • تلفن: 05137685053
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران پسران کریم مشهد که فعالیت خود را از سال 1359 هجری شمسی آغاز کرد، از قدیمی ترین رستوران های مشهد به شمار میرود. این رستوران از برترین و سالم ترین مواد غذایی برای تهیه غذاها استفاده می نماید و بی علت نیست که مشتریان زیادی دارد.

محبوب ترین غذاهای رستوران پسران کریم را شاید بتوان چلو ماهیچه و چلو گوشت دانست که در کل ایران هوادار دارد و با برنج درجه یک ایرانی سرو می گردد. همین موضوع باعث شده است که این دو مدل غذا در ساعات اولیه آغاز به کار رستوران تمام شوند. چلو شیشلیک، چلو کباب برگ ممتاز، چلو کباب بختیاری، چلو کباب لقمه، چلو کباب سلطانی و چلو جوجه کباب سایر بخش های منوی رستوران را تشکیل می دهند.

شعبه مرکزی رستوران پسران کریم در خیابان فرهاد واقع شده است؛ ضمن اینکه دو شعبه دیگر آن در خیابان خیام و برج آلتون به مشتریان خدمات می دهند. قیمت غذاها از رستوران های هم تراز در شاندیز و طرقبه مقرون به صرفه تر است؛ با وجودی که کیفیت بسیار بالایی دارند.

رستوران رضایی

  • آدرس رستوران رضایی شعبه آبکوه: مشهد، تقاطع کلاهدوز، خیابان آبکوه
  • تلفن: 05138442000
  • ساعت کاری: از ساعت 12 تا 24
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران رضایی یکی دیگر از رستوران های درجه یک مشهد است که در سفر به این شهر زیارتی باید غذاهای آن را امتحان کنید. گروه رستوران های رضایی در آبکوه، پارک و خاکی شعبه دارند.

آغاز به کار این مجموعه با افتتاح چلوکباب رضایی در سال 1357 هجری شمسی در خیابان دریادل کلید خورد. در ادامه شعبه دیگر این رستوران در سال 1366 هجری شمسی در خیابان آبکوه به بهره برداری رسید. جوجیکو، کباب کوبیده و خورش قرمه سبزی از پرهوادارترین غذاهای رستوران رضایی هستند که خیلی سریع تمام می شوند. در صورت تمایل می توانید چلو شیشلیک، چلو ماهیچه، چلو کباب سلطانی، چلو کباب وز یری، چلو جوجه کباب ران مخصوص، چلو فیله با دورچین کامل و... را سفارش دهید و حسابی لذت ببرید.

رستوران پدیده شاندیز

  • آدرس: مشهد، شاندیز، نبش ولیعصر 11
  • تلفن: 09153181815
  • ساعت کاری: از ساعت 12 تا 24
  • رستوران های سنتی مشهد

رستورن پدیده شاندیز نیز معروفیت زیادی در میان رستوران های مشهد دارد که در فضای باز و سرپوشیده امکان صرف غذایی لذیذ را برای مهمانان خود فراهم نموده است. در واقع پدیده شاندیز شامل سه بخش رستوران بین المللی، رستوران منو آزاد و رستوران تابستانی می گردد. جالب اینکه وجود باغ پرندگان در فضای باز این مجموعه زیبایی مضاعفی به آن بخشیده است.

بیشتر گردشگران و مشهدی ها برای صرف شیشلیک های معرکه راهی این رستوران می شوند که در تهیه آن زبانزد است. بعلاوه از منوی این رستوران می توانید چلو ماهیچه، چلو فیله، چلو کباب میکس، چلو کباب بختیاری، چلو کباب قفقازی و... را سفارش دهید. بخش سالاد بار نیز امکان انتخاب انواع سالادها را به شما می دهد.

رستوران قرمه خوران شاندیز

  • آدرس: مشهد، شاندیز، انتهای بلوار ابشار، حاشیه میدان کوهنورد
  • تلفن: 05134284050
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران قورمه خوران در میدان کوهنورد در انتهای شاندیز واقع شده است و همان طور که از نام رستوران تعیین است، غذای معروف و اصلی آن، قورمه است. غذای چرب و سنگین قورمه (قورمه شیشلیک گوسفندی، قورمه فیله گوسفندی، قورمه سردست گوسفندی) به صورت پرس کامل و نیم پرس ارائه می گردد که نباید طعم لذیذ آن را از دست بدهید. از دیگر غذاهای سنتی رستوران می توان به کشک و بادمجان، پاچین، آش، دیزی سنگی، چنجه، کباب لقمه مخصوص، ماهی شکم پر بدون استخوان، میرزاقاسمی و... اشاره نمود.

برای صرف غذاهای خوشمزه می توانید از سالن سرپوشیده بهره ببرید یا به سراغ آلاچیق های رستوران بروید که در زمستان نیز گرم هستند. این رستوران که برای پذیرایی از 350 نفر ظرفیت دارد، انتخاب خوبی برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها، قرارهای کاری و دورهمی های خانوادگی است. جای پارک مناسب در مقابل رستوران، کارکنان حرفه ای و سرویس دهی خوب و به موقع از جمله ویژگی های قرمه خوران هستند.

رستوران سدروس

  • آدرس رستوران سدروس شعبه رضاشهر: مشهد، رضاشهر، پیروزی پنج، نبش دعبل خزائی 12
  • تلفن: 05138762020
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران سدروس در میان رستوران های مطرح مشهد واقع شده است؛ به خصوص که در سال 1397 هجری شمسی پیروز به کسب عنوان برند برتر رستوران محبوب شد. اینجا نیز مانند سایر رستوران های معروف شهر در زمینه غذاهای سنتی مثل چلو کباب و شیشلیک معروفیت دارد. قطعا فضای مدرن و زیبای رستوران لذت چشیدن غذاها را دوچندان می نماید.

سدروس دو شعبه در رضاشهر و شاندیز دارد که شعبه رضاشهر با ظرفیت 350 نفر در سال 1393 هجری شمسی آغاز به کار کرد. شعبه شاندیز در سال 1394 هجری شمسی در فضایی متفاوت افتتاح شد. در منوی رستوران سینی های خوشمزه ای همانند هفت خوان دو نفره، هشت خوان سه نفره، شیش خوان دو تا سه نفره و سرتاس چهار نفره در نظر گرفته شده است. غذاهای اصلی نیز شامل چلو شیشلیک، چلو کباب بختیاری، چلو ماهیچه، چلو کباب لقمه، چلو ماهی و... می گردد. امکان سرو نوشیدنی و بستنی نیز وجود دارد.

رستوران امید

  • آدرس: مشهد، فداییان اسلام، فداییان اسلام 21، نبش عرفانی سه
  • تلفن: 0513341111
  • رستوران های سنتی مشهد

در کنار رستوران های مجلل مشهد، رستوران امید به خاطر سرو کباب های لذیذش در لیست برترین رستوران های مشهد قرار گرفته است که در کنار کیفیت فوق العاده غذاها، قیمت ها نیز معقول و مناسب هستند. این چلوکبابی شعبه دیگری در مشهد ندارد و بسیاری از افراد با هدف سفارش کباب کوبیده به این رستوران سر می زنند. ضمن اینکه امکان سفارش جوجه کباب، چلو جوجه و چلو کباب وز یری نیز وجود دارد.

مجتمع گردشگری باباقدرت

  • آدرس: انتهای بازار امام رضا، میدان 17 شهریور، بلوار صدر، نبش صدر 16
  • تلفن: 05133440803
  • رستوران های سنتی مشهد

مجتمع گردشگری باباقدرت در مجموعه ای تاریخی با معماری سنتی زیبا واقع شده است و از همین رو می توانید در فضایی متعلق به دوره قاجار از غذای خود لذت ببرید. این مجتمع از رستوران سنتی، چایخانه سنتی و بازارچه سنتی تشکیل شده است و به حدی معروفیت دارد که اغلب مملو از جمعیت می گردد.

رستوران سنتی با 3000 متر مربع وسعت برای حدود500 نفر ظرفیت دارد. در چایخانه سنتی که تقریبا 1000 متر مربع است، امکان چشیدن طعم چای، انواع قهوه و نوشیدنی های گیاهی وجود دارد. بازارچه سنتی نیز شامل 22 غرفه کالا و هنرهای سنتی ایران می گردد.

در منوی رستوران انواع سالاد (سالاد شیرازی، سالاد فصل، سالاد زیتون و سالاد کاردینال) و غذاهای سنتی و خوراک ها (خوراک ماهی قزل آلا، قورمه، دیزی، چلو ماهی، کوفته برنجی، خوراک کشک و بادمجان) در نظر گرفته شده است. از منوی اصلی نیز می توانید چلو گردن گوسفندی، چلو کباب بلغاری، شیشلیک، کارسکی بره، چلو کباب لقمه زعفرانی، رولت جوجه کباب، کارسکی شترمرغ و... را سفارش دهید. در این میان چلو گردن را شاید بتوان برترین غذای باباقدرت دانست که باید برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

رستوران مهستان شاندیز

  • آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، هفت تیر هشت (گلشن)، روبه روی برج آرمیتاژ
  • تلفن: 05138696666
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران مهستان شاندیز، غذاهای لذیذ ایرانی را در محیطی گرم و آرام در اختیار مشتریان قرار می دهد. این رستوران از دو قسمت روباز و سالن پذیرایی تشکیل می گردد که طبق میل خود می توانید هریک از این بخش ها را انتخاب کنید.

سرویس دهی و خدمات مناسب، غذاهای دلچسب، خدمات بیرون بر و نزدیکی رستوران به بعضی از جاهای تماشای مشهد باعث شده اند که این رستوران انتخاب بسیاری از گردشگران باشد.

از منوی رستوران می توانید چلو شیشلیک مخصوص، چلو ماهیچه مخصوص، چلو برگ، چلو فیله، چلو جوجه بدون استخوان، چلو ماهی کبابی قزل آلا و... را سفارش دهید که در کنار زیتون پرورده، خیار شور، ماست و دوغ طعمی باورنکردنی پیدا می نمایند.

رستوران الماس

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بعد از امام رضا 29
  • تلفن: 05135590490
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران الماس در هتل الماس یک واقع شده است و به علت فاصله نزدیک آن به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، یکی از برترین گزینه ها برای صرف غذا در اطراف حرم است. در این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی می توانید از طعم غذاهای بین المللی نهایت لذت را ببرید. این رستوران غذاها را به صورت سلف سرویس ارائه می نماید که هزینه آن بالاتر از سفارش پرسی است و اگر غذای زیادی میل نمی کنید، عملا نمی توانید از غذاهای متنوع بهره ببرید. پس با سفارش غذای پرسی، در هزینه نهایی صرفه جویی می گردد. غذاهای بسیار باکیفیت، قیمت مناسب و محیط زیبا و آرام بخش از جمله مزایای رستوران الماس هستند.

رستوران حاج حسن شاندیز

  • آدرس: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، دست چپ
  • تلفن: 05134282699
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران حاج حسن یا چلو گوشت حاج حسن همان طور که از نامش تعیین است، تخصص ویژه ای در تهیه چلو گوشت دارد. این رستوران که فقط یک شعبه در مشهد دارد، علاوه بر چلو گوشت، غذاهای دیگری مانند چلو کباب و جوجه کباب نیز سرو می نماید که در کنار برنج ایرانی درجه یک، هواداران زیادی دارند.

در صورت تمایل می توانید از فضای باز رستوران بهره ببرید که به لطف تخت های متعدد و مه پاش در تابستان، گزینه خوبی برای صرف غذا به شمار میرود. ضمن اینکه کارکنان خوش برخورد و حرفه ای آن در فضای داخلی بزرگ و مدرن رستوران به خدمات دهی مشغول هستند.

رستوران تشریفات طرقبه

  • آدرس: مشهد، طرقبه، 500 متر مانده به جاغرق، سمت چپ
  • تلفن: 05134253832
  • رستوران های سنتی مشهد

رستوران تشریفات با سرو برترین غذاهای ایرانی و غذاهای محلی مشهد، خاطره ای فراموش نشدنی برای مشتریان به یادگار می گذارد. این رستوران که در منطقه ییلاقی طرقبه واقع شده است، گزینه ای عالی برای صرف شام و ناهار است. از معروف ترین غذاهای این رستوران می توان به ماهیچه و شیشلیک اشاره نمود که حرف اول را می زنند. از میان غذاهای دریایی نیز میگو و مرغابی هواداران زیادی دارند.

این رستوران از رستوران سنتی، کافی شاپ و کافه سنتی تشکیل شده است و طبق سلیقه خود می توانید غذایی معرکه را در یکی از آلاچیق های رویایی آن نوش جان کنید. وجود پارکینگ اختصاصی، فضای زیبا، کارکنان مجرب، کیفیت عالی غذاها و… از جمله مزایایی هستند که تشریفات را به انتخاب بسیاری از گردشگران تبدیل نموده اند.

رستوران باغ زیتون

  • آدرس رستوران باغ زیتون شعبه بلوار سجاد: مشهد، بلوار سجاد، بهارستان 10/3
  • تلفن: 05137621382
  • رستوران های فرنگی و فست فود مشهد

رستوران باغ زیتون یکی از برترین رستوران های شهر مشهد برای صرف غذاهای ایتالیایی است. در این رستوران از مرغ و گوشت تازه به جای سوسیس و کالباس استفاده می گردد که مزیت بزرگی برای آن به شمار میرود. استفاده از سبزیجات ضدعفونی شده، طبخ غذا در محیطی کاملا بهداشتی، کیفیت عالی غذا، قیمت مناسب، کارکنان مجرب و خوش برخورد باعث شده اند تا این رستوران به پاتوق عاشقان غذاهای ایتالیایی تبدیل گردد.

استیک مشهورترین غذای این رستوران است؛ گرچه پیتزاها و پاستاها نیز هواداران خود را دارند. پاستا آلفردو، پاستا مرغ، لازانیا، چیکن استراگانف استیک چدنی فیله، استیک یونانی، فیله مینیون و پاستا پنه نیز بسیار خوشمزه طبخ می شوند. انواع پیتزا نظیر پیتزا بیف و قارچ، پیتزا رست بیف، پیتزا مخلوط و کالزونه نیز جایگاه ویژه ای بین مشتریان پیدا نموده اند.

پیش غذاهای رستوران از پوره سیب زمینی، سالاد سزار، ساندویچ مینی چیکن، پنیر سوخاری و... تشکیل شده است که مکمل های خوبی برای یک وعده غذای ایتالیایی هستند.

پیتزا شبدیز

  • آدرس: مشهد، کوی آب و برق، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر 15
  • تلفن: 05138666666
  • ساعت کاری: از ساعت 11 تا 24
  • رستوران های فرنگی و فست فود مشهد

فقط رستوران های سنتی مشهد نیستند که حسابی معروفیتی برای خود دست وپا نموده اند، بعضی از فست فودهای مشهد همانند پیتزا شبدیز هواداران زیادی دارند؛ به طوری که اغلب اوقات شلوغ می شوند.

این رستوران فضای داخلی بسیار بزرگی با چیدمان و دکوراسیون خیلی خوب دارد و با وجودی که همواره مملو از مشتری است؛ به واسطه فاصله مناسب میزها از یکدیگر به راحتی می توانید از غذای خود لذت ببرید. تعداد سفارش های پیتزا شبدیز بسیار بالا است؛ با این حال غذاها به موقع سرو می شوند و خیلی معطل نمی شوید. کیفیت و حجم غذاها رضایت بیشتر مشتریان را جلب می نمایند.

از میان پیتزاها می توانید پیتزا مخصوص شبدیز، پیتزا رست بیف، پیتزا هاوایی، پیتزا مارگاریتا و... را سفارش دهید. برگرها شامل برگر زغالی، چیز برگر، رویال برگر، قارچ برگر و غیره می گردد که باید امتحان کنید. غذاهای پرسی نظیر لازانیا، بشقاب داغ ژامبون، فیله سوخاری و مرغ سوخاری نیز در منوی رستوران به چشم می خورد.

رستوران ایتالیایی لیو

  • آدرس رستوران لیو شعبه ملاصدرا: مشهد، بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا 19
  • تلفن: 05138403390
  • رستوران های فرنگی و فست فود مشهد

رستوران ایتالیایی لیو یکی از برترین رستوران های مشهد در خیابان ملاصدرا محسوب می گردد که به واسطه محیط آرام و دنجی که دارد، انتخاب بسیاری از مشتریان است. در این رستوران می توانید غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با طعم اصلی خود بچشید و حسابی لذت ببرید. معروف ترین غذاهای رستوران شامل چیکن پیتزا و چیکن پاستا می شوند که نباید از آن ها غافل شوید.

منوی رستوران از پیش غذا (بروسکتا پمودورا، سوپ، بروسکتا فرماجیو)، سالاد (سالاد سزار با مرغ کبابی، سالاد یونانی)، پیتزا (پیتزا پروجیا، پیتزا سل میو، پیتزا وجتریانو ال پولو، پیتزا آمریکانا، پیتزا گورگونزولا) و پیتزا خانواده تشکیل می گردد. در صورت تمایل می توانید پاستا آلفردو با مرغ و همین طور پاستا مرغ با سس پستو را نیز سفارش دهید.

رستوران لیو دو شعبه دارد که یکی در میدان آزادی، نبش آزادی یک و دیگری خیابان ملاصدرا نبش ملاصدرا 19 واقع شده است.

نکات تکمیلی

1: رستوران ارم شاندیز یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های مشهد است که از سال 1358 افتتاح شده است. این رستوران با سرو غذاهای درجه یک مانند شیشلیک، کباب برگ و جوجه کباب، طعم بی نظیری را به مشتریان هدیه می نماید.

2: رستوران راستگو نیز با محیطی زیبا و لوکس، غذاهای اصیل ایرانی را با برترین کیفیت سرو می نماید. چلو برگ، چلو شیشلیک و چلو ماهیچه از جمله غذاهای محبوب این رستوران هستند.

3: رستوران تعیین درباری با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت رستوران داری، در زمره برترین رستوران های مشهد و ایران واقع شده است. غذاهای سنتی مانند چلو شیشلیک، چلو کباب لقمه زعفرانی و چلو ماهیچه، از جمله گزینه های محبوب این رستوران هستند.

4: اسلو فود خورش باشی، رستورانی سلامت محور است که طعم خوش غذاهای خانگی ایرانی را به مشتریان هدیه می دهد. غذاهایی مانند پلو ماهی، قرمه چدنی مخصوص، چلو گوشت و سینی مخصوص خورش باشی، از جمله انتخاب های خوشمزه این رستوران هستند.

5: رستوران پاشا، محیطی مجلل با غذاهای متفاوت ایرانی دارد. کباب لقمه، جوجه کباب و دیگر غذاهای لذیذ، در منوی این رستوران به چشم می خورند.

6: رستوران پسران کریم، یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد، با سرو غذاهای سنتی مانند چلو ماهیچه، چلو گوشت و چلو شیشلیک، هواداران زیادی دارد.

7: رستوران رضایی نیز در زمره رستوران های درجه یک مشهد واقع شده است. جوجیکو، کباب کوبیده و خورش قرمه سبزی از پرهوادارترین غذاهای این رستوران هستند.

8: رستوران پدیده شاندیز با فضای باز و سرپوشیده، امکان صرف غذاهای لذیذی مانند شیشلیک، چلو ماهیچه، چلو فیله و چلو کباب میکس را برای مشتریان فراهم می نماید.

9: رستوران قرمه خوران شاندیز، همانطور که از نامش پیداست، تخصص ویژه ای در تهیه انواع قورمه دارد. قورمه شیشلیک گوسفندی، قورمه فیله گوسفندی و قورمه سردست گوسفندی، از جمله غذاهای خوشمزه این رستوران هستند.

10: برای علاقه مندان به غذاهای فرنگی و فست فود نیز گزینه های جذابی در مشهد وجود دارد. رستوران باغ زیتون، یکی از برترین رستوران های شهر برای صرف غذاهای ایتالیایی است. پیتزا شبدیز و رستوران ایتالیایی لیو نیز از دیگر انتخاب های خوب در این زمینه هستند.

سخن پایانی

مشهد با داشتن رستوران های متنوع و معروف، می تواند ذائقه هر گردشگری را راضی کند. از غذاهای سنتی و محلی گرفته تا غذاهای بین المللی، همه در این شهر یافت می شوند. پس در سفر به مشهد، حتماً از فرصت صرف غذا در یکی از این رستوران های خوشنام غافل نشوید.

انتشار: 3 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5107

به "رستوران های معروف مشهد، برترین انتخاب برای شکم گردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های معروف مشهد، برترین انتخاب برای شکم گردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید