معرفی باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد

به گزارش تور آسیایی ارزان، در میان انبوه شرکت های هواپیمایی که در خاورمیانه فعالیت می نمایند، اتحاد یکی از خوش نام ترین و محبوب ترین ها است. هواپیمایی اتحاد در راستای تقدیر از مشتریان وفادار خود، یک برنامه وفاداری در نظر گرفته است و شما با ثبت نام رایگان در آن، از مزایا و امتیازهای متنوعی بهره مند خواهید شد. در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، قرار است شما را به طور کامل با باشگاه مشتریان اتحاد ایرویز آشنا کنیم و راهنمای ثبت نام در آن را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد

آشنایی با شرکت هواپیمایی اتحاد

ایرلاین اتحاد (Etihad Airways) در سال 2003 میلادی در ابوظبی تاسیس و در عرض دو دهه به یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین ایرلاین های دنیا تبدیل شد. این شرکت به ارائه خدمات لوکس و بی نقص معروفیت دارد و برخورد حرفه ای مهمانداران مجرب و صمیمی آن نیز پرواز با هواپیمایی اتحاد را به تجربه ای منحصربه فرد تبدیل می نماید. این شرکت، در راستای تقدیر از مشتریان وفادار خود، بخشی به نام باشگاه مشتریان دارد و به نسبت مایل پرواز افراد و… مزایایی را برای آنها در نظر گرفته است.

باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد در یک نگاه

برنامه وفاداری شرکت هواپیمایی اتحاد، Etihad Guest نام دارد. برای استفاده از جوایز این برنامه، باید از راه های زیر مایل کسب کنید:

  • پرواز با اتحاد ایرویز یا یکی از 20 شرکت هواپیمایی که شرکای ایرلاین اتحاد هستند (تعداد مایل های کسب شده، به مسافت طی شده در طول پرواز و کلاس پروازی شما بستگی دارد)
  • استفاده از خدمات رستوران ها، هتل ها، کرایه اتومبیل و فروشگاه های طرف قرارداد با اتحاد ایرویز
  • استفاده از کارت پرداخت Etihad Guest؛ به ازای هر دلار آمریکا که با این کارت خرج می کنید، می توانید تا 3 مایل امتیاز دریافت کنید.

با مایل های کسب شده تحت این برنامه، می توانید بلیط پرواز به بیش از 400 مقصد در سراسر دنیا را بخرید، کلاس پروازی خود را ارتقا دهید و از Reward Shop و فروشگاه های طرف قرارداد با اتحاد ایرویز خرید کنید. در ادامه، درباره سطوح مختلف عضویت و مزایای آن ها بیشتر صحبت خواهد شد.

نحوه ثبت نام در برنامه وفاداری شرکت هواپیمایی اتحاد

برای ثبت نام در برنامه وفاداری Etihad Guest، ابتدا باید به صفحه اصلی سایت هواپیمایی اتحاد مراجعه نموده و در نوار ابزار سمت راست بالای صفحه، گزینه Etihad Guest را انتخاب کنید.

سپس، در سمت راست بالای صفحه ای که برایتان باز می گردد، گزینه Join را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، باید اطلاعات شخصی خود را در جاهای خالی مربوطه وارد کنید و تیک موافقت با شرایط و قوانین را بزنید. پس از انجام این فرایند، روی گزینه Sign up کلیک کنید.

با اتمام مراحل، باید به وسیله لینک ارسال شده به آدرس ایمیلی که حین ثبت نام وارد نموده اید، مراحل فعالسازی حساب کاربری خود را انجام دهید. با کلیک روی لینک ارسال شده از سوی اتحاد ایرویز (گزینه Activate now) به صفحه زیر راهنمایی می شوید.

اطلاعات خواسته شده را در این صفحه وارد کنید و تیک موارد دلخواه خود را بزنید. با کلیک روی گزینه Sign up to Etihd Guest، صفحه زیر برای شما باز خواهد شد. با واردکردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری تان در Etihad Guest وارد خواهید شد و به محض ثبت نام 500 مایل به عنوان جایزه دریافت می کنید.

سطوح عضویت در برنامه وفاداری اتحاد

سطوح وفاداری در باشگاه مشتریان Etihad Guest، به توضیح زیر هستند:

  • سطح برنزی: به محض ثبت نام در این برنامه، در ردیف برنزی قرار می گیرید و 500 مایل نیز به صورت رایگان به حساب شما افزوده می گردد. سطح برنزی تاریخ انقضا ندارد.
  • سطح نقره ای: برای رسیدن به سطح نقره ای، باید 25 هزار مایل و برای ماندن در این سطح، باید 20 هزار مایل طی یک سال کسب کنید.
  • سطح طلایی: وقتی تعداد مایل های شما به 50 هزار برسد، به مرحله طلایی ارتقا پیدا می کنید. برای ماندن در این سطح، باید 40 هزار مایل طی یک سال کسب کنید.
  • سطح پلاتینوم: با کسب 125 هزار مایل، به سطح پلاتینوم ارتقا پیدا خواهید کرد. برای ماندن در این سطح نیز، باید 100 هزار مایل طی یک سال کسب کنید.

سطوح ذکرشده تنها یک سال اعتبار دارند و در صورتی که کاربری بخواهد از مزایای سطح خود برخوردار گردد، باید طبق موارد گفته شده در بالا، سطح خود را تمدید کند.

مزایای باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد برای سطوح مختلف

پیش از این در مجله گردشگری با مزایای باشگاه مشتریان هواپیمایی لوفتهانزا، امارات، ترکیش، کویت و… آشنا شدید و حالا نوبت به مزایای باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد رسیده است. تعداد امتیازهایی که پس از ثبت نام در برنامه وفاداری هواپیمایی اتحاد ایرویز کسب می کنید و سطح عضویت شما در این برنامه، تاثیر مستقیمی بر مزایای آن دارد. در ادامه، تمامی مزایایی که این برنامه برای کاربران هر سطح در نظر گرفته است، ارائه شده اند:

مزایای سطح برنزی

  • مکالمه (اینترنتی) رایگان در طول پرواز

مزایای سطح نقره ای

  • مکالمه (اینترنتی) رایگان در طول پرواز،
  • رزرو بلیط صندلی اکونومی تا 48 ساعت قبل از ساعت پرواز،
  • چک این زودهنگام،
  • دسترسی به سالن استراحت اتحاد ایرویز در فرودگاه بین المللی ابوظبی،
  • 10 کیلوگرم بار اضافی و 7 درصد تخفیف در صورت همراه داشتن چمدان اضافه.

مزایای سطح طلایی

  • رزرو بلیط صندلی اکونومی تا 24 ساعت قبل از زمان پرواز،
  • چک این زودهنگام،
  • اولویت در سوارشدن به هواپیما،
  • مکالمه (اینترنتی) رایگان و 25 درصد تخفیف برای استفاده از وای فای در داخل هواپیما،
  • دسترسی خود کاربر و یک مهمان به سالن کلاس بیزنس در سالن های ایرلاین اتحاد و سایر سالن های استراحت پریمیوم این ایرلاین در فرودگاه های مختلف دنیا،
  • 15 کیلوگرم اضافه بار مازاد به همراه 10 درصد تخفیف برای بار اضافی بیش از اندازه مشخص شده

مزایای سطح پلاتینوم

  • رزرو بلیط صندلی اکونومی تا 12 ساعت قبل از زمان پرواز،
  • رزرو بلیط صندلی کلاس بیزنس تا 48 ساعت قبل از زمان پرواز،
  • چک این زودهنگام،
  • اولویت در سوارشدن به هواپیما،
  • مکالمه (اینترنتی) رایگان و استفاده رایگان از وایفای در داخل هواپیما،
  • دسترسی خود کاربر و یک مهمان به سالن فرست کلاس در سالن های ایرلاین اتحاد و سایر سالن های استراحت پریمیوم این در فرودگاه های مختلف دنیا،
  • 20 کیلوگرم اضافه بار مازاد به همراه 15 درصد تخفیف برای بار اضافی بیش از اندازه مشخص شده

اتحاد ایرویز؛ پرنده لوکس آسمان های خاورمیانه

هواپیمایی اتحاد با ارائه باشگاه مشتریان خود، در پی بهبود تجربه سفر مسافران و ایجاد وفاداری بلندمدت در آنان است. سطوح مختلف این برنامه وفاداری، مزایای متعددی را به کاربران خود ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به مواردی مثل اضافه بار رایگان، دسترسی به سالن های استراحت در فرودگاه ها، اینترنت رایگان در طول پرواز و… اشاره نمود. در مطلب فوق، باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد را به طور کامل معرفی کردیم و به شما گفتیم که چطور می توانید در این برنامه ثبت نام کنید. شما چه تجربه ای از سفر با هواپیماهای شرکت اتحاد دارید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با ما هم به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول برنامه وفاداری هواپیمایی اتحاد

نحوه ثبت نام در برنامه وفاداری هواپیمایی اتحاد چگونه است؟

جهت ثبت نام در این برنامه، می توانید از مراحل گفته شده در این مطلب پیروی کنید.

مزایای برنامه وفاداری اتحاد برای مسافران چیست؟

کاربران با توجه به سطح عضویت خود در این برنامه، از امتیازها و مزایای متنوعی بهره مند خواهند شد.

چگونه بلیط هواپیما اتحاد بخریم؟

برای رزرو پروازهای اتحاد، می توانید به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5148

به "معرفی باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید