پیکاپ برقی جک T9 با شارژ 500 کیلومتری، در راه ایران

به گزارش تور آسیایی ارزان، جک T9 یا همان کی.ام.سی T9، پرچم دار پیکاپ های این برند چینی به شمار میرود و به زودی قرار است به وسیله کرمان موتور به خیابان های ایران بیاید. مدل برقی این پیکاپ قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه پکن دیده شده است.

پیکاپ برقی جک T9 با شارژ 500 کیلومتری، در راه ایران

امیرمسعود عابدین: نسخه برقی پیکاپ جک T9 در حال آماده شدن برای حضور در نمایشگاه خودرو پکن دیده شد. این خودرو یکی از اولین پیکاپ های کاملاً الکتریکی است که دارای سیستم چهار چرخ محرک دوموتوره است.

جک T9 یک پیکاپ سایز میانه است که از سال 2020 به بازار آمده و سال گذشته فیس لیفت شد. از سال گذشته جک در حال توسعه یک نسخه برقی بوده و نمونه اولیه آن قبلاً هم دیده شده است. نسخه فراوریی به طور قابل توجهی با نمونه اولیه متفاوت به نظر می رسد و آن را از نسخه بنزینی متمایز می نماید.

به گزارش خبرنگاران ، در نمای جلو، این خودرو در نمونه برقی با نسخه بنزینی بسیار متفاوت به نظر می رسد. جلوپنجره بزرگ در نسخه بنزینی در حال حاضر بسته شده و نشان JAC پایین تر قبل دارد. رینگ های 18 اینچی این مدل دارای طراحی خاصی جهت افزایش برد خودرو هستند.

نسخه برقی T9 دارای طول 5620 میلی متر، عرض 1965 میلی متر، ارتفاع 1920 میلی متر و محفظه بار 1810 میلی متری است. قدرت فراوریی از یک موتور 93 اسب بخاری با گشتاور 176 نیوتن متر در محور جلو و یک موتور قوی تر 214 اسب بخاری در عقب تامین می گردد که می تواند 342 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. پکیج های باتری این خودرو می توانند 500 کیلومتر برد (براساس CLTC) را ارائه دهند.

کابین نسخه برقی T9 تفاوت کمی با نسخه بنزینی آن دارد؛ یک کنترلر چرخان به جای دسته دنده سنتی در کنسول مرکزی قرار گرفته است. این پیکاپ دارای کنترل صوتی، ناوبری دوحالته، شارژ بی سیم تلفن همراه و صندلی های برقی است.

احتمالاً جک روی نسخه پلاگین هیبریدی T9 هم کار می نماید که قرار است در سال 2025 عرضه گردد.

با توجه به اینکه حرف های زیادی درباره واردات و فراوری خودروهای برقی در کشور زده می گردد، احتمال اینکه پس از عرضه نسخه بنزینی، این پیکاپ برقی هم وارد کشورمان گردد وجود دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5137

به "پیکاپ برقی جک T9 با شارژ 500 کیلومتری، در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاپ برقی جک T9 با شارژ 500 کیلومتری، در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید