تور روسیه ارزان: شروع فرآیند تحویل سامانه موشکی اس ، 400 روسیه به هند

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزیر خارجه هند از شروع تحویل سامانه موشکی روسی اس - 400 به هند اطلاع داد.

تور روسیه ارزان: شروع فرآیند تحویل سامانه موشکی اس ، 400 روسیه به هند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وزیر امور خارجه هند روز دوشنبه گفت: روسیه تحویل سامانه دفاع موشکی زمین به هوای دوربرد اس -400 که باعث تهدید آمریکا به تحریم هند شده است را شروع نموده است.

هارش واردان شرینگلا، وزیر امور خارجه هند با تاکید بر اینکه هماهنگی شروع تحویل این سامانه موشکی در پی سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دهلی نو صورت گرفته، گفت: تدارکات تحویل موشک ها در این ماه شروع شده و ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، رئیس جمهوری روسیه نیز امروز طی سخنانی گفت: روسیه میخواهد در زمینه همکاری نظامی با هند تعامل داشته باشد و بعلاوه رزمایش های مشترک برگزار کند.

پوتین اضافه نمود: ما به توسعه روابط هم در عرصه بین المللی و هم در حوزه نظامی ادامه می دهیم.

رئیس جمهور روسیه که این سخنان را در جریان نشست مشترک خود با نارندرا مودی، نخست وزیر هند مطرح می کرد، خطاب به وی گفت: ما هم در هند و هم در روسیه، تمرینات نظامی مشترکی انجام می دهیم. ما قصد داریم در این راستا به کار خود ادامه بدهیم.

لازم به ذکر است، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در صدر هیئتی رسمی از این کشور شامل وزرای خارجه و دفاع، به منظور تبادل نظر در خصوص روابط بین دو کشور به عنوان بخشی از بیست و یکمین نشست سران روسیه و هند به دهلی نو مرکز هند سفر نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1962

به "تور روسیه ارزان: شروع فرآیند تحویل سامانه موشکی اس ، 400 روسیه به هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: شروع فرآیند تحویل سامانه موشکی اس ، 400 روسیه به هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید