شروع پیش فروش 12 محصول ایران خودرو از یکشنبه 18 خرداد

به گزارش تور آسیایی ارزان، مراسم قرعه کشی 15 هزار دستگاه محصولات ایران خودرو شنبه 17 خرداد ماه با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط برگزار می گردد.

شروع پیش فروش 12 محصول ایران خودرو از یکشنبه 18 خرداد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این باره گفت: ثبت نام و انتخاب محصول تا 14 خرداد به صورت شبانه روز انجام و پس از اتمام مهلت ثبت نام، سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان بسته شد.

وی اضافه کرد: راستی آزمایی اطلاعات و آنالیز محدودیت های اعمال شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه در بازه زمانی روزهای 15 و 16خرداد انجام شد.

رحمانی اظهار کرد: اسامی منتخبین این طرح پس از خاتمه قرعه کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر می گردد و برندگان تا 48ساعت فرصت دارند نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از شروع عرضه 45 هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از 18 خردادماه اطلاع داد و اعلام کرد: در این طرح پیش فروش، 12 مدل از خودروهای تولیدی ایران خودرو قابل عرضه است.

وی توضیح داد: متقاضیانی که در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده نشده اند نیز می توانند در طرح پیش فروش 12 مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت نمایند.

وی تاکید نمود: بازه زمانی تحویل خودرو در قالب طرح پیش فروش 4 تا 12 ماهه است که براساس قرعه کشی مشخص می شوذ.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1073

به "شروع پیش فروش 12 محصول ایران خودرو از یکشنبه 18 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش 12 محصول ایران خودرو از یکشنبه 18 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید