آلمان: زمانی برای تلف کردن درباره برجام نداریم خبرنگاران

به گزارش تور آسیایی ارزان، وزیر خارجه آلمان با استقبال از شروع مجدد مذاکرات برجامی بدون آنکه به بدعهدی های طرفین آمریکایی و اروپایی اشاره ای بکند؛ هشدار داد که زمان زیادی برای احیای توافق باقی نمانده است.

آلمان: زمانی برای تلف کردن درباره برجام نداریم خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از رویترز، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان در بیانیه ای ازسرگیری مذاکرات هسته ای ایران را امری مثبت ارزیابی کرد و در عین حال مدعی شد که (در رابطه با احیای توافق) زمانی برای از دست دادن وجود ندارد.

وی در شرح این ادعا اضافه نمود: ما زمانی برای تلف کردن نداریم. احیای توافقی که یک بار دیگر (به مفاد آن) به طور کامل احترام گذاشته می گردد؛ مزیتی برای امنیت کل منطقه و بهترین مبنا برای تبادل نظر در باب دیگر مسائل مهمی است که با ثبات منطقه در ارتباط هستند.

ادعاهای ماس که بعد از برگزاری نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام، مطرح شد در حالی است که وی پیشتر مدعی لزوم حصول توافقی فراتر از برجام شده بود که مسائل دیگر از جمله برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران را نیز پوشش دهد!

این در حالی است که ایران می گوید یک بار برای همواره درباره برجام مذاکره نموده و تن به جاه طلبی های اروپا و آمریکا که وعده های خود را به طور مکرر نقض می نمایند؛ نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1602

به "آلمان: زمانی برای تلف کردن درباره برجام نداریم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان: زمانی برای تلف کردن درباره برجام نداریم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید