آنچلوتی: بازی را به خوبی مدیریت کردیم و در فاز دفاعی متعهد بودیم، در حال حاضر بخت اول قهرمانی هستیم

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دربی مادرید راضی است و می گوید تیمش در حال حاضر بخت اول قهرمانی در لالیگا است.

آنچلوتی: بازی را به خوبی مدیریت کردیم و در فاز دفاعی متعهد بودیم، در حال حاضر بخت اول قهرمانی هستیم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا و در دربی مادرید با نتیجه 2 بر صفر میهمانش اتلتیکومادرید را از پیش رو برداشت و صدرنشینی خود در این رقابت ها را استحکام بخشید، پس از این ملاقات گفت: بازیکنانم در این ملاقات به خوبی بازی را مدیریت کردند و در فاز دفاعی بسیار متعهد بودند. آنها به معنای واقعی کلمه تیم هستند و تنها به لحاظ انفرادی باکیفیت نیستند. چیزی که در نیمه اول تفاوت را رقم زد این بود که ما به صورت تیمی بازی کردیم و به لحاظ انفرادی هم بازی باکیفیتی را از بازیکنان مان شاهد بودیم. واقعاً بازی تیم از جنبه دفاعی را دوست داشتم و در مقایسه با آغاز فصل پیشرفت زیادی از این حیث نموده ایم. ما حالا در دفاع مستحکم تر هستیم.

وی بعلاوه در تمجید از هافبک کرواتش گفت: به مودریچ بابت عملکردی که از خود به نمایش گذاشت، تبریک می گویم چون او بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. لوکا چه با توپ و چه بی توپ خارق العاده بود و بازی اش همراه باثبات بود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعلاوه در مواجهه با پرسشی که آیا رئال مادرید مدعی اصلی قهرمانی در فصل جاری لالیگاست، اعلام کرد: شما فشار زیادی به من وارد می کنید. ما در حال حاضر بخت اول قهرمانی هستیم و شما هم می توانید این را بگویید. ما تا به اینجای فصل بهتر از سایر تیم ها کار نموده ایم، اما در حال حاضر تنها روی بازی بعدی تمرکز داریم چون از دست دادن تمرکز ممکن است برای مان گران تمام گردد. ما در حال حاضر خوب بازی می کنیم و با همین فرایند به کارمان ادامه خواهیم داد، این تنها راهی است که می توانیم به قهرمانی زودهنگام برسیم.

کارلتو در ادامه در تمجید از بال برزیلی اش گفت: وینیسیوس پیشرفت نموده و تنها چیزی که همواره از او می خواهم این است که موثر باشد. اگر خودش لازم می بیند باید در جریان بازی دریبل یا شوت بزند. او باید کاری کند که به تیم یاری کند. وینیسوس در این بازی نتوانست عملکرد بهتری نسبت به مارکوس یورنته (مدافع اتلتیکو) داشته باشد و او را از پیش رو بردارد اما با این حال دو پاس گل داد و زمینه ساز پیروزی ما شد.

آنچلوتی صحبت های خود را اینطور به انتها برد: من از بودن در رئال مادرید راضی هستم. دوره اول حضورم در رئال مادرید (2013 تا 2015) فوق العاده برایم لذت بخش بود. سال دوم حضورم در رئال ما 22 بازی متوالی را بردیم، اما اوضاع در نیم فصل دوم برای مان به خوبی پیش نرفت. آن دوره را فراموش ننموده ام، از تیم راضی هستم، اما می دانم که در نیم فصل دوم فصل احتمال لغزش تیم و از دست دادن امتیازات وجود دارد. باید اطمینان حاصل کنیم که دیگر چنین اتفاقی نمی افتد و شاید تجربه ام از مقطع اول حضورم در رئال به من یاری کند که از بروز مجدد چنین اتفاقی پیشگیری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1982

به "آنچلوتی: بازی را به خوبی مدیریت کردیم و در فاز دفاعی متعهد بودیم، در حال حاضر بخت اول قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بازی را به خوبی مدیریت کردیم و در فاز دفاعی متعهد بودیم، در حال حاضر بخت اول قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید