احتمال لغو دو بازی محبت آمیز تیم ملی فوتسال

به گزارش تور آسیایی ارزان، با تغییر در زمان برگزاری بازی های فوتسال قهرمانی آسیا دو بازی محبت آمیز تیم ملی لغو خواهد شد.

احتمال لغو دو بازی محبت آمیز تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران اردوی تدارکاتی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی 2020 آسیا را از هفته پیش آغاز نموده بود، اما تعویق در برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا احتمالا منجر به تعطیلی تمرینات تیم تا تعیین شدن زمان قطعی برگزاری بازی ها خواهد شد.

در این میان دو بازی محبت آمیز تیم ملی به احتمال زیاد لغو می گردد. تیم ایران که با چالش حریف تدارکاتی به دلیل مشغول بودن بیشتر تیم های بزرگ دنیا به بازی های قهرمانی قاره خود و پر بودن فیفا دی ها روبه رو بود همین چند روز پیش با تیم ملی عراق به توافق رسید تا در روزهای 26 و 28 بهمن ماه دو بازی محبت آمیز را با این تیم برگزار کند اما هم زمان با قطعی شدن این بازی ها خبر لغو بازی های فوتسال قهرمانی آسیا هم اعلام شد تا ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی از احتمال منتفی شدن دو بازی محبت آمیز با عراق خبر دهد.

چنان چه تمرینات تیم ملی تعطیل و ادامه لیگ برتر فوتسال از سر گرفته گردد، عملا امکان برگزاری این دو بازی نیست. از سوی دیگر تیم ملی آرژانتین نیز قرار بود نیمه دوم فروردین ماه 99 به ایران بیاید. گرچه آرژانتینی ها هنوز خبر تازه ای از حضور یا حاضر نشدن در ایران نداده اند اما با فرض برقرار بودن این دو ملاقات محبت آمیز، تقابل قهرمان دنیا با ایران یا با زمان تازه برگزاری بازی ها تداخل خواهد داشت یا به روزهای منتهی به آغاز بازی ها بسیار نزدیک خواهد بود که بعید است کادر فنی تیم ملی راضی به برگزاری دو بازی سخت و سنگین با این تیم در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گردد و به نظر می رسد این بازی را هم باید لغو شده دانست.

البته با توجه به اتمام مسابقات قاره های دیگر تا زمان اردوی بعدی تیم ملی، کمیته فوتسال می تواند از همین الان رایزنی با چند تیم را آغاز نموده و حریفان مناسبی را برای تیم ملی در نظر بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 754

به "احتمال لغو دو بازی محبت آمیز تیم ملی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو دو بازی محبت آمیز تیم ملی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید