استراماچونی با رد ادعای باشگاه استقلال: مدیران استقلال از برنامه بازگشت من به ایتالیا خبر داشتند

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرمربی تیم فوتبال استقلال ادعای این باشگاه در مورد بی اطلاعی از برنامه او برای بازگشت به کشورش را رد کرد.

استراماچونی با رد ادعای باشگاه استقلال: مدیران استقلال از برنامه بازگشت من به ایتالیا خبر داشتند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، به دنبال انتشار بیانیه ای از سوی باشگاه استقلال برای ابراز بی اطلاعی از برنامه سرمربی این تیم آندره آ استراماچونی برای بازگشت به ایتالیا، این مربی ایتالیایی در گفت و گو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) این موضوع را تکذیب کرد.

ادعای باشگاه استقلال به دنبال انتشار خبرهایی در رسانه های ایتالیایی مبنی بر ممانعت پلیس فرودگاه امام خمینی از خروج استراماچونی از ایران به دلیل منقضی شدن ویزا او مطرح شد که اکنون سرمربی سابق اینتر آن را تکذیب نموده است.

استراماچونی دراین باره به آنسا گفت: باشگاه از برنامه من برای خروج از ایران و تعطیلات کوتاه در ایتالیا مطلع بود. بعد از بازی مان مقابل تیم فولاد، من و دستیارم سباستین لتو، برای سپری کردن تعطیلاتی چند روزه در ایتالیا به همراه خانواده های مان به فرودگاه رفتیم. می خواستیم بعد از دو ماه کار فشرده و بی وقفه مدتی استراحت کنیم و باشگاه هم کاملاً از این موضوع مطلع بود و حتی اقدامات لازم برای انتقال ما به فرودگاه را هم انجام داد. متأسفانه بنا به یکسری دلایل اداری و مدیریتی امکان خروج از کشور برای ما مهیا نبود. با این حال امروز صبح باشگاه استقلال این مشکل را رفع کرد. امیدوارم به زودی شرایطی ایجاد گردد که در آینده از تکرار چنین اوضاع ناخوشایندی جلوگیری گردد.

در خبرها منقضی شدن اعتبار ویزای توریستی استراماچونی دلیل ممانعت از خروج وی عنوان شده بود در حالی که بعضی دیگر از رسانه ها مدعی شدند که ویزای او کاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 239

به "استراماچونی با رد ادعای باشگاه استقلال: مدیران استقلال از برنامه بازگشت من به ایتالیا خبر داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی با رد ادعای باشگاه استقلال: مدیران استقلال از برنامه بازگشت من به ایتالیا خبر داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید