اطفای 3 ساعته آتش سوزی فوق سنگین در کوچصفهان

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران/گیلان سرپرست آتش نشانی رشت، با اشاره به آتش سوزی فوق سنگین در نم نم آباد کوچصفهان، گفت: این عملیات در زمانی بالغ بر سه ساعت و با اعزام 33 آتش نشان به طول انجامید.

اطفای 3 ساعته آتش سوزی فوق سنگین در کوچصفهان

شهرام مومنی در جمع خبرنگاران از اعزام 33 آتش نشان و 11 افسر ارشد به همراه 19 دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان و خودروی حمل دستگاه های تنفسی به محل حادثه واقع در نم نم آباد کوچصفهان اطلاع داد و اظهار کرد: در پی آتش سوزی فوق سنگین در نم نم آباد کوچصفهان این اعزام ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه حادثه آتش سوزی مذکور در ساعت 14:36 امروز 13 تیرماه به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد، توضیح داد: در این عملیات با دو نوع آتش سوزی مشتقات نفتی و ضایعات خشک(کاغذ) روبرو شدیم.

سرپرست سازمان آتش نشانی رشت، ضمن تاکید بر شدید بودن آتش سوزی فروشگاه و انبار لوله و اتصالات ساختمانی و نیز انبار ضایعات(پرس کاغذ و آسیاب سبد پلاستیکی، ادامه داد: آتش نشانان به تجهیزات انفرادی به خصوص دستگاه های تنفسی مجهز هستند.

مومنی شدت آتش را به حدی دانست که آتش نشانان از چندین طرف نسبت به مهار و اطفای کامل آتش سوزی اقدام کردند و گفت: علت بروز این آتش سوزی که در خارج از محدوده آتش نشانی رشت پوشش داده شده در دست آنالیز است.

وی با اشاره به کشف دیرهنگام آتش و اطلاع از آن به آتش نشانان، اعلام نمود: این عملیات در زمانی بالغ بر سه ساعت به طول انجامید که با توجه به وسعت بیش از 1000 مترمربعی محل آتش گرفته و وجود مواد قابل اشتعال، همچنان عملیات لکه گیری و پاکسازی محل آتش سوزی توسط دو تیم از آتش نشانان که در محل حادثه حضور دارند، ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1127

به "اطفای 3 ساعته آتش سوزی فوق سنگین در کوچصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطفای 3 ساعته آتش سوزی فوق سنگین در کوچصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید