اظهارات مربی تیم ملی پیشکسوتان ایران درباره مسابقات جهانی تایلند

به گزارش تور آسیایی ارزان، مربی مازندرانی تیم ملی پیشکسوتان ایران گفت: بازی های جهانی تایلند در سطح بالایی برگزار گردید و ایران پیروز شد بعد سال ها قهرمانی را از انگلستان در بیاورد.

اظهارات مربی تیم ملی پیشکسوتان ایران درباره مسابقات جهانی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

خبرنگاران مازندران ـ سرویس ورزشی| چهاردهمین دوره مسابقات جهانی پیشکسوتان به میزبانی تایلند برگزار شده بود که نکته قابل توجه در تیم ملی پیشکسوتان حضور مازندرانی های این تیم بود که پیروز شدند به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا نمایند که یکی از این مازندرانی های حاضر حسین یزدانی مربی مازندرانی تیم ملی بود.

مربی تیم ملی پیشکسوتان ایران در گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران درباره مسابقات جهانی تایلند اظهار کرد: مسابقات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و توانستیم بعد از سه سال قهرمانی را از چنگ انگلیسی ها در بیاوریم.

یزدانی اضافه کرد: با وجود اینکه سنی از بازیکنان گذشته بود اما پیشکسوتان ایران شادابی و طراوت خاصی داشتند و با کیفیت بالایی نسبت به سایر تیم ها پیروز شدیم به عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی تایلند برسیم.

مربی تیم ملی پیشکسوتان ایران اظهار کرد: بر خلاف صحبت های مطرح شده، سطح کیفی این مسابقات خیلی بالا بود و تیم ها در بهترین شرایط آمادگی قرار داشتند و از کشورهای مختلف هم در این رقابت ها حضور داشتند که همین امر سبب با کیفیت تر شدن این مسابقات شده بود.

وی ادامه داد: تیم ملی پیشکسوتان آمریکا، انگلستان، اسکاتلند، نیوزلند، ایتالیا و چند تیم کشورهای سرشناس دیگر از جمله تیم هایی بودند که در مسابقات جهانی 2019بانکوک حضور داشتند.

یزدانی در انتها گفت: امیدوارم این پیروزیت ها و کسب مدال های آسیایی و جهانی برای ورزش استان تداوم داشته باشد و ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی تعداد مدال آوری های شان را در سال 98 نسبت به سال گذشته افزایش دهند.

86059/ج/و

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 169

به "اظهارات مربی تیم ملی پیشکسوتان ایران درباره مسابقات جهانی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مربی تیم ملی پیشکسوتان ایران درباره مسابقات جهانی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید