اعتبار تسهیلات نوسازی در امسال چه مقدار است؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران (پانا) - عضو هیئت مدیره بانک تخصصی بخش مسکن می گوید هزار و 524 میلیارد تومان تسهیلات به 21 هزار و 348 واحد فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحدها پرداخت شده است.

اعتبار تسهیلات نوسازی در امسال چه مقدار است؟

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری با بیان اینکه ارائه تسهیلات در بافت فرسوده از سال 98 بر اساس قرارداد عاملیت اجرا شده است، پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را به تعداد 4 هزار و 410 پروژه که شامل 21 هزار و 348 واحد است، اسم کرد.

علمداری گفت: مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافت های فرسوده یک هزار و 524 میلیارد تومان است.

لازم به ذکر است، سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت می کردند 250 میلیون تومان بود که هم اکنون این رقم به 300 میلیون تومان افزایش پیدا نموده است.

بعلاوه، بانک عامل بخش مسکن طبق سیاست های ابلاغی در تهران و کلانشهرها تا 50 میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها 40 میلیون تومان را با سود 9 درصد، پرداخت می نماید و بقیه تسهیلات به متقاضیان با سود 18 درصد، پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1732

به "اعتبار تسهیلات نوسازی در امسال چه مقدار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار تسهیلات نوسازی در امسال چه مقدار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید