اعتراض رسمی ایران به اقدام هیات مجلس اروپا، کاردار یونان به وزارت خارجه فراخوانده شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، درپی اقدام هیات پارلمانی اتحادیه اروپایی در ملاقات با بعضی محکومان حوادث 1388 در محل سفارت یونان در کشورمان، رئیس اداره نهادهای اروپایی وزارت امور خارجه در اعتراض به این اقدام مغایر با حسن نیت که به رغم تذکرات قبلی ارائه شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل و همچنین مسئولین ادارات ذیربط وزارت خارجه انجام پذیرفت، شنبه شب کاردار سفارت یونان در تهران را در نبود سفیر این کشور به وزارت امور خارجه دعوت و مراتب ناخرسندی در مورد اقدام مذکور را به اطلاع وی رساند.

اعتراض رسمی ایران به اقدام هیات مجلس اروپا، کاردار یونان به وزارت خارجه فراخوانده شد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

کاردار یونان نیز در این ملاقات ضمن تاکید بر لزوم احترام به مقررات داخلی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد مراتب را به مقامات ذیربط اتحادیه و مجلس اروپایی منعکس خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، هیات مجلسی اروپا هفته گذشته در سفر به تهران در محل سفارت یونان با نسرین ستوده و جعفر پناهی از محکومان حوادث سال 88 ملاقات کردند. این ملاقات اعتراض نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی را بر انگیخت.

این هیات که به دعوت مجلس شورای اسلامی که میهمان مجلس شورای اسلامی بود با رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس همچنین مسئولان دولتی و قضایی جمهوری اسلامی ایران همچنین نیز ملاقات داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 752

به "اعتراض رسمی ایران به اقدام هیات مجلس اروپا، کاردار یونان به وزارت خارجه فراخوانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض رسمی ایران به اقدام هیات مجلس اروپا، کاردار یونان به وزارت خارجه فراخوانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید