الهام علی اف از تصرف چند روستا در قره باغ اطلاع داد

به گزارش تور آسیایی ارزان، رییس جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه از تصرف و آزادسازی چند روستای جدید از سوی ارتش این کشور در منطقه مورد مناقشه قره باغ اطلاع داد.

الهام علی اف از تصرف چند روستا در قره باغ اطلاع داد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الهام علی اف در صفحه توییتری خود نوشت: ارتش جمهوری آذربایجان روستا های قارا داغلی ، خاتون بولاغ ، قاراکولی در شهرستان فضولی و نیز روستا های بولوتان ، ملیکجانلی ، کمرتوک، تکه و تاقاسر در شهرستان خوجاوند در منطقه قره باغ را از اشغال نیرو های ارمنستان آزاد کرد.

تا به امروز دولت ارمنستان نسبت به این سخنان رییس جمهوری آذربایجان واکنش نشان نداده است

درگیری های نظامی میان نیرو های جمهوری آذربایجان و ارمنستان ششم مهر ماه جاری از سرگرفته شده است.

با وجود حصول توافق آتش بس در مذاکرات آدینه گذشته (18 مهر ماه جاری) وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، تحرکات نظامی و درگیری ها در منطقه مورد مناقشه قره باغ همچنان ادامه دارد.

جمهوری آذربایجان در جریان این درگیری ها تا به امروز مرکز شهرستان جبرایل و چند روستای این شهرستان، بعضی مناطق مسکونی در شهرستان فضولی، قصبه هادروت، چند منطقه مسکونی و ارتفاعات استراتژیک در قره باغ را از اشغال نیرو های ارمنستان آزاد نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1234

به "الهام علی اف از تصرف چند روستا در قره باغ اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهام علی اف از تصرف چند روستا در قره باغ اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید