انتخاب یک سیک به عنوان رهبر یکی از احزاب سیاسی کانادا

به گزارش تور آسیایی ارزان، برای نخستین بار در تاریخ کانادا، یک فرد غیر سفیدپوست، برای رهبری یکی از سه حزب مهم سیاسی این کشور انتخاب شد.

انتخاب یک سیک به عنوان رهبر یکی از احزاب سیاسی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، جاگمیت سینگ که یک سیک متولد تورنتو است، با شکست سه نامزد دیگر در انتخابات حزب نیو دموکراتیک کانادا که در هتل تورنتو برگزار گردید، با قاطعیت به پیروزی رسید. وی بیش از 50 درصد از آرای اعضای حزب نیو دموکراتک را به دست آورد.

این مرد 38 ساله که علاقه زیادی به مد دارد، اوایل سال جاری نظر مجله GQ را نیز به خود جلب کرد. این مجله از وی به عنوان ستاره رو به رشد خوش پوش سیاست کانادا یاد کرد.

جاگمیت سینگ در ابتدا یک سیاستمدار استانی بود که در سال 2011 در مجلس قانون گذاری استان انتاریو به عنوان نماینده یکی از جوامع تورنتو انتخاب شد.

سینگ در سخنرانی پیروزی خود ابراز امیدواری کرد که با پیروزی در انتخابات این حزب چپ گرا، زمینه های جدیدی برای فعالیت های این حزب ایجاد گردد.

وی اضافه کرد: عظیم شدن با پوستی قهوه ای، موهای بلند و اسمی با آوای خنده دار نشان می دهد من با چالش هایی روبه رو بوده ام!

سینگ درباره مسایل مهمی از جمله نابرابری درآمد، تساوی اختلاف درآمد زنان و مردان، توانایی اقتصادی برای تهیه مسکن و تغییرات آب وهوایی صحبت کرد و گفت: ما به مردم کانادا مدیونیم تا برای پیشرفت در این زمینه ها و بهبود حقیقی زندگی مردم دولتی تشکیل دهیم؛ ما این را به مردم کانادا مدیونیم.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 978

به "انتخاب یک سیک به عنوان رهبر یکی از احزاب سیاسی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب یک سیک به عنوان رهبر یکی از احزاب سیاسی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید