اکبری: کانادا یکی از حریفان سخت ما بود، تایلند با تیم ملی آمده است

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، پیمان اکبری بعد از پیروزی تیم والیبال دانشجویان ایران برابر کانادا اظهار کرد: تیم کانادا در دوره قبلی بازی ها به عنوان سوم رسیده بود و یکی از حریفان سخت ما محسوب می شد. ما در ایران برای این بازی برنامه داشتیم و خوشحالم که توانستیم این تیم را در گام اول شکست بدهیم.

اکبری: کانادا یکی از حریفان سخت ما بود، تایلند با تیم ملی آمده است

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

وی تاکید نمود: من قبل از بازی ایران، دیدار سوئیس و تایلند دیگر همگروه های تیم دانشجویان ایران را تماشا کردم. با این مسابقه ای که دو تیم سوئیس و تایلند انجام دادند، به نظرم کارمان سخت تر شده است چون من روی این دو تیم حساب نمی کردم.

سرمربی تیم والیبال دانشجویان اظهار داشت: بخصوص اینکه تایلند با تیم ملی خود به این مسابقات آمده است و من همه آنها را می شناسم. البته هنوز تیم روسیه را ندیده ام و نمی دانم آنها چطور بازی خواهند کرد ولی قطعا آنها هم حریفان سختی هستند.

اکبری با بیان اینکه بازی بعدی ایران مقابل سوئیس خواهد بود، توضیح داد: سوئیس در سرویس و دفاع تیم خوبی است. باید کوشش کنیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم در دیدار بعد به فزونی برسیم. یکی از نقاط قوت ما در بازی با کانادا این بود که سرویس خوب می زدیم و دفاع های ما هم عالی بود. باید این روند را ادامه بدهیم.

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران پیروز شد در نخستین دیدار خود در مسابقات یونیورسیاد جهانی در کره جنوبی برابر تیم کانادا و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 308

به "اکبری: کانادا یکی از حریفان سخت ما بود، تایلند با تیم ملی آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: کانادا یکی از حریفان سخت ما بود، تایلند با تیم ملی آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید