بازیکنان پرسپولیس باید شرایط را درک نمایند، مگر کرونا فصل بعد نیست؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی درباره میزان آمادگی پرسپولیس برای آغاز دوباره لیگ به برنامه تهران ورزشی گفت: در دوران تعطیلی بازیکنان انفرادی تمرین کردند و از نظر بدنی شرایط خوبی دارند ولی در فوتبال باید کار گروهی انجام گردد. مطمئنم خیلی از بازیکنان از نظر بدنی آماده هستند و با سه هفته کار گروهی به شرایط خوبی می رسند.

بازیکنان پرسپولیس باید شرایط را درک نمایند، مگر کرونا فصل بعد نیست؟

کاپیتان پرسپولیس درباره احساسش برای کسب عنوانچهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر یادآور شد: از اول فصل روزهای خیلی سختی داشتیم. بچه ها کوشش کردند تا به اینجا برسند ولی هنوز کاری انجام نداده اند. این حرفها فشار را روی بازیکنان بیشتر می نماید. بازی های سختی داریم. مطمئنا رقبایمان آماده هستند. بازی به بازی پیش می رویم. امیدواریم پیروز باشیم.

حسینی درباره اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم گفته بود بازیکنان نباید فکر نمایند قهرمان شده اند اظهار کرد: صد درصد همینطور است. از همین امروز به بازیکنان گوشزد می گردد که شرایط را درک نمایند. اینطور نیست که قبل از 9 هفته قهرمان شده باشیم. بازیکنان باید بدانند کجا هستند. 9 بازی مانده است. امیدوارم بچه ها هم درک نمایند.

وی درباره پرداخت مطالبات و قرارداد بازیکنان که گویا به 70 درصد هم رسیده است، تاکید نمود: از نظر روحی شرایط تیم مطلوب است. بازیکنان هم صبوری کردند. رسول پناه دو ماه قبل گفت می گردد پرداخت داشته باشیم. یکسری مسائل اقتصادی هنوز در حساب و کتاب بچه ها هست و امیدوارم این هم حل بگردد. به این خاطر می گویم که بچه ها خیلی کوشش داشتند و سکوت کردند. برخی ها هرچه خواستند گفتند ولی بازیکنان ما سکوت کردند. امیدوارم باشگاه در راستای درست حرکت کند. اگر هزینه خارجی ها به ایرانی ها داده گردد خیلی بهتر است.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه آیا شرایط بهداشتی این تیم برای آغاز تمرینات مطلوب است، گفت: هم تونل و هم شرایط رختکن را دیدم و همه چیز خوب است. ولی آیا بحث کرونا زود تمام می گردد؟

حسینی با اشاره به صحبت هایی که برای لغو این فصل از مسابقات لیگ برتر مطرح می گردد، اعلام کرد: به جای اینکه بخواهیم درباره مسائل حاشیه ای صحبت کنیم بهتر است برنامه ریزی مناسبی برای لیگ و فصل آینده داشته باشیم. بهتر است درباره مسائل حاشیه ای صحبت ننمایند. همه پزشکان می گویند کرونا تا دو سال آینده هست و محتمل است خیلی ها به آن دچار شوند. به جای اینکه برنامه ریزی درست داشته باشیم درباره مسائل حاشیه ای صحبت می کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه چون این تیم صدر جدول بوده خواستار از سرگیری مسابقات شده است، توضیح داد: این بیماری ادامه دار است. اگر الان انجام نگردد مگر برای سال بعد تمام می گردد؟ یعنی سال بعد و دو سال دیگر هم بازی نکنیم؟ همه کشورها دارند برنامه ریزی و کارشان را آغاز می نمایند. همه مردم ایران سر کارشان هستند. خیلی ها بیماری سختی دارند. مگر ما با آنها چه فرقی می کنیم. نمی گویم درست است یا غلط. حرفم این است که برنامه ریزی کنیم.

حسینی در مورد پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت برخی مسائل در هتل ها و هواپیماها توضیح داد: باید خود بازیکنان و تیم ها مراقب خودشان باشند. این اتفاقی است که همه جای جهان هست. خود تیم ها باید مدیریت نمایند و بازی ها را ادامه بدهیم. اگر بگوییم آنها مراقب ما باشند امکان ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1056

به "بازیکنان پرسپولیس باید شرایط را درک نمایند، مگر کرونا فصل بعد نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس باید شرایط را درک نمایند، مگر کرونا فصل بعد نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید