بازی های کشور های اسلامی، فرنگی کاران پنج وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش تور آسیایی ارزان، قرعه نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بازی های کشور های اسلامی معین شد.

بازی های کشور های اسلامی، فرنگی کاران پنج وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند

ملاقات های پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بازی های کشور های اسلامی امروز (شنبه) در شهر قونیه ترکیه برگزار می گردد که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف فواد فاجاری از مراکش می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان شارشنبکوف از قرقیزستان و یوسوپوف از ازبکستان کشتی خواهد گرتف.

در وزن 67 کیلوگرم که با حضور 9 نفر برگزار می گردد، محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با حسرت جعفراف از آذربایجان مبارزه می نماید و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان بارحام از عربستان سعودی و نوباتوف از ترکمنستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 9 شرکت کننده برگزار می گردد، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سلیمان اف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان بخیت بدر از قطر و لامجد مافی از تونس می رود.

در وزن 87 کیلوگرم که با حضور 7 نفر و در دو گروه 4 و 3 نفره به صورت دوره ای برگزار می گردد، امین طاهری به مصاف شیحازبردی اولکوف از ترکمنستان، مهمت کوجوک عثمان از ترکیه، جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که با حضور 6 نفر و دو گروه 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می گردد، علی اکبر یوسفی با عثمان ایلدیریم از ترکیه و رومان کیم از قرقیزستان می رود.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2140

به "بازی های کشور های اسلامی، فرنگی کاران پنج وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کشور های اسلامی، فرنگی کاران پنج وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید