باغ آبادی: زورمان به کسی نمی رسد و فقط به خدا واگذار می کنیم، نمی خواستیم ناجوانمردانه به پیروزی برسیم

به گزارش تور آسیایی ارزان، غلامرضا باغ آبادی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مدعی است تیمش در دو بازی اخیر خود از اشتباهات داوری ضربه خورده است.

باغ آبادی: زورمان به کسی نمی رسد و فقط به خدا واگذار می کنیم، نمی خواستیم ناجوانمردانه به پیروزی برسیم

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، غلامرضا باغ آبادی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: دو بازی است که بابت اشتباهات داوری ضرر می کنیم. دیگر زورمان به کسی نمی رسد و فقط به خدا واگذار می کنیم. کارشناسان داوری این بازی را قضاوت نمایند و به ما بگویند. ما با این بضاعت و جوانان مان کوشش می کنیم، ولی نمی دانیم چرا این شرایط پیش می آید.

وی ادامه داد: در یک صحنه بازیکنان پیکان روی قادری خطا کردند، اما داور خطایی نگرفت و همان توپ بعد از یک رفت و برگشت و با یک ضربه کرنر گل شد. آقای ممبینی (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) این صحنه ها را کارشناسی کند. همان طور که گفتم زورمان به کسی نمی رسد و این مسائل را به خدا واگذار می کنیم.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی در پاسخ به این سؤال که وقتی تیمش 2 بر صفر جلو بود چرا تعویضی انجام ندادند تا نتیجه را حفظ نمایند، گفت: ما احساس نکردیم که احتیاج به تعویض داریم و بازیکنان مان هم از نظر بدنی اُفت نکرده بودند. ما حتی می توانستیم گل سوم و چهارم را بزنیم. بازیکنان ما خوب بازی می کردند و وقتی تیم خوب بازی می نماید احتیاج به تعویض نبود. ما نمی خواستیم ناجوانمردانه بازی کنیم و وقت کشی انجام دهیم. در آن لحظات که پیش بودیم احتیاج به تعویض ندیدیم و نمی خواستیم ناجوانمردانه به پیروزی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 705

به "باغ آبادی: زورمان به کسی نمی رسد و فقط به خدا واگذار می کنیم، نمی خواستیم ناجوانمردانه به پیروزی برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ آبادی: زورمان به کسی نمی رسد و فقط به خدا واگذار می کنیم، نمی خواستیم ناجوانمردانه به پیروزی برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید