بایدن: برای شناسایی مسئول حملات راکتی به عین الاسد اقدام خواهیم کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بیان کرد که واشنگتن کوشش خواهد نمود تا مسئول حملات راکتی در عراق را شناسایی کند.

بایدن: برای شناسایی مسئول حملات راکتی به عین الاسد اقدام خواهیم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت که دولت متبوعش در صدد شناسایی مسئول حملات راکتی به پایگاه هوایی عین الاسد آمریکا در استان الانبار عراق است.

پیشتر جن ساکی سخنگوی کاخ سفید خاطرنشان کرد ارزیابی ها در خصوص حمله راکتی اخیر به پایگاه عین الاسد همچنان در جریان است و آمریکا قصد ندارد واکنش عجولانه ای به این حمله نشان دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در یک نشست خبری خاطرنشان کرد که آمریکا قصد ندارد واکنشی عجولانه به حمله راکتی اخیر به پایگاه عین الاسد نشان دهد.

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی درباره واکنش احتمالی آمریکا به حمله راکتی اخیر به پایگاه عین الاسد گفت: ما همچنان در حال ارزیابی اثرات [خسارات و تلفات] این حمله و تشخیص دقیق عاملان آن هستیم.

در همین حال، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای خاطرنشان کرد: ما می توانیم تأیید کنیم که صبح امروز پایگاه هوایی عین الاسد در عراق هدف حمله راکتی نهاده شد. آنالیز های اولیه نشان می دهد که حدود 10 راکت از سمت شرق پایگاه به سمت آن شلیک شده است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن تأیید رسمی مرگ یک پیمانکار بر اثر سکته قلبی در جریان حمله راکتی به پایگاه عین الاسد، مدعی شد که در این حمله هیچ یک از نظامیان آمریکایی آسیب ندیده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1580

به "بایدن: برای شناسایی مسئول حملات راکتی به عین الاسد اقدام خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: برای شناسایی مسئول حملات راکتی به عین الاسد اقدام خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید