باید به بیرانوند یاری کنیم به اوج برگردد، بردن گل گهر سخت بود

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی تهران گفت: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم و از هواداران تشکر ویژه دارم که در بازی وسط هفته به استادیوم آمدند.

باید به بیرانوند یاری کنیم به اوج برگردد، بردن گل گهر سخت بود

از وبلاگ پیوند دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: بازی هم طبق انتظارمان سخت بود. آمار خوبی داشتیم. مالکیت توپ برای ما بود اما آنها خوب بازی می کردند. بردن گل گهر برای سایر تیم ها هم سخت بود. خوشحالم سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

وی درباره تاکتیک این تیم که باعث می گردد موقعیت های زیادی را حریفانش از کناره ها بدهد تاکید نمود: تیم های دیگر سانتر کننده و سرزن های خوبی دارند. در چنین شرایطی گاهی برنده و گاهی هم بازنده بودیم. آمار گل هایی که از این بابت دریافت کردیم خیلی بالا نیست اما حق با شماست و باید بهتر باشیم.

کالدرون درباره عملکرد علیرضا بیرانوند که به نظر می رسد گل های بدی می خورد یادآور شد: تمرینات او عالی است. علیرضا یک ماشین نیست بلکه بشر است. ممکن است او هم مثل هر بازیکن دیگری افت داشته باشد. باید همه به او یاری کنیم تا به دوران اوجش بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 610

به "باید به بیرانوند یاری کنیم به اوج برگردد، بردن گل گهر سخت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید به بیرانوند یاری کنیم به اوج برگردد، بردن گل گهر سخت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید