بحران کرونا ویروس در ایالات متحده و فعالیت دونالد ترامپ برای انتخابات

به گزارش تور آسیایی ارزان، این قسمت از برنامه شیشه دارو (El Frasco) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، به بحران کرونا ویروس در ایالات متحده و فعالیت دونالد ترامپ برای انتخابات می پردازد.

بحران کرونا ویروس در ایالات متحده و فعالیت دونالد ترامپ برای انتخابات

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی هیسپان تی وی، شیشه دارو که با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی می پردازد و تناقضات رسانه ها را در خروج از بی طرفی و صداقت رسانه ای آشکار می کند، در این قسمت به سراغ موضوع همه گیری کرونا در آمریکا که این روزها به کانون اصلی شیوع و قربانیان ناشی از این ویروس مرگبار تبدیل شده می پردازد. در حال حاضر تقریباً یک سوم کشته شدگان این ویروس در سرتاسر جهان در آمریکا ثبت شده و از سوی دیگر افزایش انتقادها از نحوه مدیریت دولت واشنگتن در قبال کرونا موجب شده تا دونالد ترامپ رئیس جمهوری به متهم سازی چین و تهدیدات فزاینده علیه پکن بپردازد.

رئیس جمهوری آمریکا چین را مسئول شیوع جهانی این بیماری دانسته و تاکید کرده است که این کشور باید از منظر حقوقی پاسخگو باشد. جو بایدن، رقیب ترامپ در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده بود که ترامپ بر آن است تا برگزاری انتخابات را به تعویق اندازد. ترامپ طرح چنین موضوعی راتبلیغ انتخاباتیخوانده است . حقیقت این است که به نظر می رسد در این سناریو ، رئیس جمهور آمریکا از این موقعیت استفاده می کند تا به انتخاب مجدد خود اشاره کند.

همچنین در این قسمت از برنامه شیشه دارو به الحاق بخش هایی از کرانه باختری و دره اردن با توافق ترامپ نیز اشاره می شود.

برنامه شیشه دارو به تهیه کنندگی خاویر اسلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یک شنبه ها 05:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14 همان روز و 01:30 بامداد دوشنبه در ساعات متفاوت روی آنتن کشورهای اسپانیایی زبان خواهد رفت.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1019

به "بحران کرونا ویروس در ایالات متحده و فعالیت دونالد ترامپ برای انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کرونا ویروس در ایالات متحده و فعالیت دونالد ترامپ برای انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید