برگزاری همایش بانوی آب با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان

به گزارش تور آسیایی ارزان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از برگزاری همایش بانوی آب با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان اطلاع داد.

برگزاری همایش بانوی آب با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا کرم وند در نشست با اصحاب رسانه، خبر از برگزاری همایش بانوی آب با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان در آبان ماه امسال را داد.

وی توضیح داد: شرکت آب و فاضلاب لرستان در حوزه آموزش همگانی برنامه های متنوعی در سطح استان و در طول سال برای جامعه هدف مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان دارد که می توان به برنامه های نخستین واژه، کارگاه ها و مسابقات فرهنگی مانند نقاشی اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به موضوع همایش بانوی آب، اضافه نمود: با توجه به تقویم ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آبفا کشور و با هماهنگی انجام گرفته با حوزه بانوان استانداری درنظر داریم این همایش مهم را در نیمه اول آبان ماه و با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان برگزار کنیم.

کرم وند با اشاره به محورهای این همایش، اعلام نمود: شرکت هایی که در زمینه تجهیزات نوین در حوزه مدیریت مصرف آب فعالیت دارند و همچنین کارگاه آموزشی بانوان خانه دار، برپایی نمایشگاه ویژه نوجوانان و سایر برنامه های جانبی از جمله موضوعات این همایش است.

وی ادامه داد: موضوع آشنایی بیش از 1000 روحانی با فرهنگ صحیح مصرف آب جهت بیان در مراسم های مذهبی، آموزش بیش از 5000 هزار دانش آموز با فرهنگ صحیح صرفه جویی در مصرف آب و آموزش بیش از 1000 خانم خانه دار از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 424

به "برگزاری همایش بانوی آب با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش بانوی آب با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید