بسیاری از مدیران ارشد دولتی حسابشان را از دولت جدا نموده اند

به گزارش تور آسیایی ارزان، عضو سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: دلمان برای رئیس جمهور هم می سوزد؛ چرا که بسیاری از مدیران ارشد دولتی حسابشان را از دولت جدا نموده اند، یا استعفا داده اند و یا سرگرم کار های شخصی شان شده اند.

بسیاری از مدیران ارشد دولتی حسابشان را از دولت جدا نموده اند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش، عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان گفت: مجلس گام دوم یعنی مجلس مستقل، مومنانه، حکیم، پرکار و دقیق. چنین مجلسی خصم الدوله نیست، ولی قطعا وکیل الدوله هم نخواهد بود مشکل اصلی این روز های مجلس، در راس امور نبودن آن است، چرا که تبدیل به یک متغیر وابسته شده است، آن هم وابسته به دولتی که ناکارآمدی اش صدای طرفدارانش را هم در آورده است

بذرپاش با بیان اینکه اگر فریبکاران وارد مجلس شوند، شرایط ناگوار فعلی باز هم تکرار خواهد شد و برگشت به عقب ادامه خواهد یافت، توضیح داد: قصه این روز های کشور، تغییر مجلس را اجتناب ناپذیر نموده است.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به استراحت فرستادن وزیر نفتی که کشور سالهاست خسارت تصمیمات او را می دهد، باقیات الصالحات نمایندگان فعلی مجلس در روز های پایانی مسئولیت است. موج جوانان به میدان آمده و انفعال جبهه فریب، نویدبخش تغییر شرایط به نفع مردم است

وی اضافه نمود: برآورد ها تغییر حداکثری نمایندگان در دوره جدید را نشان می دهد. پس از اتفاقات مثبت چند ماهه اخیر در قوه قضائیه، امید است مجلسی مقتدر و شفاف تشکیل گردد که مقدمه تشکیل دولتی با نشاط و خدمتگزار باشد. دلمان برای رئیس جمهور هم می سوزد، چرا که بسیاری از مدیران ارشد دولتی حسابشان را از دولت جدا نموده اند، یا استعفا داده اند و یا سرگرم کار های شخصی شان شده اند.

بذرپاش عنوان نمود: دلمان برای لیست امیدی ها هم می سوزد؛ کسانی که آنان را فهرست بندی نموده اند، صراحتا می گویند انتخابمان این ها نبود، مجبور بودیم! ببینید این بنده های خدا دلشان برای چه کسانی می سوزد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 605

به "بسیاری از مدیران ارشد دولتی حسابشان را از دولت جدا نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسیاری از مدیران ارشد دولتی حسابشان را از دولت جدا نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید