بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره نشست ظریف و لودریان

به گزارش تور آسیایی ارزان، وزیر خارجه فرانسه در ملاقات با همتای ایرانی خود گفته پاریس برای کاهش تنش در منطقه خلیج فارس عزم جدی دارد و نسبت به آنچه نقض تعهدات برجامی تهران خوانده، نگران است.

بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره نشست ظریف و لودریان

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وب سایت وزارت خارجه فرانسه امروز (یکشنبه) در بیانیه ای با اشاره به ملاقاتهای مختلف ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، درباره ملاقات او با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران گفت: در این ملاقات لودریان عزم فرانسه را برای کاهش تنش ها در منطقه خلیج فارس بیان کرد.

به گزارش ایرنا، لودریان در این ملاقات از آنچه از آن به عنوان نقض تعهدات هسته ای از سوی ایران نام برد، ابراز نگرانی کرد.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه همچنین آمده لودریان در ملاقات با ظریف به اتباع بازداشت شده این کشور در ایران پرداخته است.

در این ملاقات که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ برگزار گردید، وزیر امور خارجه ایران روز گذشته در ملاقات با همتای فرانسوی خود بر ضرورت بازگشت اروپا به انجام تعهدات ذیل برجام به عنوان تنها راه صحیح حل مسائل تاکید نمود.

ظریف با یادآوری و بر شمردن تعهدات انجام نشده اروپا در برجام تاکید نمود: مسیری که اروپا در پیش گرفته کمکی به حل مسائل نمی کند و تنها راه درست، بازگشت اروپا به انجام تعهدات ذیل برجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 763

به "بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره نشست ظریف و لودریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره نشست ظریف و لودریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید