بی توجه به ترامپ، بازار مسکن همچنان داغ و پرمعامله

به گزارش تور آسیایی ارزان، بی توجه به ترامپ، بازار مسکن همچنان داغ و پرمعامله است.

بی توجه به ترامپ، بازار مسکن همچنان داغ و پرمعامله

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

یک روز پس از سخنرانی جنجالی ترامپ و حواله دادن بازبینی برجام به کنگره آمریکا در مهلت دو ماهه، فروشندگان و متقاضیان خریدمسکن بدون این که در رفتار خود نسبت به روزهای گذشته تغییری دهند، همچنان حضور خود در بازار معاملات را حفظ نموده اند.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از دنیای اقتصاد بازار مسکن همان طور که مشاوران بنگاه های معاملات املاک همسو با کارشناسان انتظارداشتند، در عمل از اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ارجاع بازنگری در توافق هسته ای ایران و 1+5 به کنگره، تاثیرنگرفت.

مشاوران املاک به عنوان ضلع سوم معاملات مسکن تا به امروز تاثیری محسوس در تغییر میزان مراجعه یا تماس با بنگاه های املاک چه از سوی فروشندگان و چه از سوی متقاضیان خرید مشاهده ننموده اند.

ارزیابی مشاوران املاک از بازار مسکن در هفته های گذشته این است که با وجود همزمانی با ایام محرم و مطرح شدن تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا، بازار مسکن نسبت به محرم پارسال گرم تربوده است.

آنها می گویند: اظهارات ترامپ در کوتاه مدت اثری بر بازار مسکن ندارد و درصورتی که منجر به تغییر محسوس و افزایشی نرخ دلارشود، در بلند مدت می تواند به افزایش هزینه های سازنده ها منجر شده و نوسان قیمت مسکن را در پی داشته باشد.

اغلب واسطه های ملکی بازار کنونی مسکن را بازاری مناسب ارزیابی می نمایند که تعداد فروشندگان درآن قابل توجه است.

به باور آنها، از آنجاکه خریداران همیشه و در تمام فصل های سال در بازار حضور دارند، تقویت حضور فروشنده ها به گرم تر شدن بازار یاری می نماید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 866

به "بی توجه به ترامپ، بازار مسکن همچنان داغ و پرمعامله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجه به ترامپ، بازار مسکن همچنان داغ و پرمعامله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید