تصاویری از گوشی گلکسی اس 21 اولترا منتشر شد: طراحی جدید و خیره کننده با ماژول دوربین غیرمنتظره

به گزارش تور آسیایی ارزان، سامسونگ می خواهد گوشی پرچم دار گلکسی اس 21 خود را یک ماه زودتر و در ماه ژانویه (دی ماه) روانه بازار کند.

تصاویری از گوشی گلکسی اس 21 اولترا منتشر شد: طراحی جدید و خیره کننده با ماژول دوربین غیرمنتظره

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این شرکت غول کره ای نه تنها بسیاری از شایعات درباره مدل های جدید Galaxy S21 را تایید نموده است؛ بلکه اکنون می دانیم از یک طراحی جدید و خیره کننده برخوردار هستند.

اولین اطلاعات رسمی و قابل اعتماد از گوشی گلکسی اس 21 هنگامی به بیرون درز کرد که سامسونگ این گوشی را برای اخذ گواهی نامه عمومی 3C چین ثبت کرد. این گواهی نامه نشان می دهد جدیدترین گوشی سامسوگ با شماره مدل SM-G9910 ثبت شده است.

وقتی بدانیم گلکسی اس 20 با شماره مدل SM-G9810 برای این گواهی نامه ثبت شده است؛ دیگر مطمئن می شویم گوشی SM-G9910 همان گلکسی S21 است.

کاربر توییتری معروفی با اکانت OnLeaks@ نیز چهار تصویر کاملا روشن و واضح از گوشی های Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra به همراه ویدئوهایی 360 درجه از هر دو منتشر نموده تا با طراحی جدید و هیجان انگیز این گوشی ها هم پیش از رونمایی رسمی آشنا شویم.

مهم ترین بخشی که در طراحی جدید سامسونگ برای گوشی های اس 21 تغییر نموده و اتفاقا به نظر می رسد چشم نوازتر شده است؛ بخش ماژول دوربینی پشتی است.

ماژول دوربین عظیم و عریض

این بخش کاملا طراجی جدیدی دارد و تقریبا نیمی از عرض گوشی را می گیرد تا لنزها با فاصله زیاد و مناسبی از هم کار شوند و دیگر همانند گوشی های پرچم دار قبلی در کنار هم یا بهتر است بگوییم مزاحم هم نباشند.

در این ماژول دوربین شاهد 4 لنز به همراه فلاشر هستیم و عرض زیاد ماژول دوربین به همراه فاصله لنزها از یکدیگر نشان می دهد باید شاهد لنزهای اولتراواید عظیمی باشیم.

کاربر OnLeaks@ که این تصاویر را در وب قرار داده است؛ خاطرنشان می نماید که شاید سامسونگ در این پرچم دارها از دو لنز عظیمنمایی استفاده نموده باشد و پشتیبانی از S-Pen را رد نمی نماید.

در چند وقت اخیر، شایعاد زیادی درباره استفاده از S-Pen برای سری گلکسی اس 21 مطرح شده است. هرچند در این تصاویر گوشی های گلکسی S21 و S21 اولترا یک محفظه اختصاصی برای قلم نوری S-Pen نمی بینیم.

گلکسی اس 21 اولترا: بدون حاشیه

گوشی Galaxy S21 Ultra یک گام رو به جلو عظیم است؛ چون تقریبا هیچ نوار باریک یا حاشیه ای در اطراف نمایشگر نمی بینیم و پنل نمایشگر تا کناره ها کشیده شده است. در گوشی S21 شاهد کمی حاشیه هستیم و اگرچه متقارن تر از مدل قبلی است ولی باز نمی گردد یک گوشی بدون حاشیه است.

از نظر ابعاد، گوشی گلکسی اس 21 اولترا از صفحه نمایشی 6.7 تا 6.9 اینچ بهره می برد (گوشی اس 20 اولترا نمایشگر 6.9 اینچی داشت) و در اندازه 165.1 در 75.6 در 8.9 میلی متر (10.8 میلی متر با در نظر دریافت بیرون زدگی ماژول دوربین) ساخته شده است. این اندازه نازک تر از مدل قبلی است.

گلکسی اس 21 همان مشخصات گوشی گلکسی اس 20 را دارد و احتمالا به نمایشگری 6.2 اینچی و اندازه های تقریبا مشابه 151.7 در 71.2 در 7.9 میلی متر (9 میلی متر با بیرون زدگی ماژول دوربین) عرضه می گردد.

خبر عظیم دیگر درباره گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ؛ عرضه زودتر از موعد آن ها است. احتمالا شاهد رونمایی از این گوشی ها در اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه باشیم.

شاید سامسونگ می خواهد پرچم دارهای جدید خود را برای رقابت با آیفون های 12 که دیرتر از موعد وارد بازار می شوند؛ برخلاف هر سال یک ماه و اندی زودتر معرفی کند و شاید هم می خواهد بین معرفی سری گلکسی اس 21 و گوشی تاشو جدید خود فاصله بیشتری بیندازد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1283

به "تصاویری از گوشی گلکسی اس 21 اولترا منتشر شد: طراحی جدید و خیره کننده با ماژول دوربین غیرمنتظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از گوشی گلکسی اس 21 اولترا منتشر شد: طراحی جدید و خیره کننده با ماژول دوربین غیرمنتظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید