تصمیم وزیر جدید اقتصاد ایتالیا برای کاهش مالیات ها و هزینه ها

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: وزیر جدید اقتصاد ایتالیا میخواهد تا میزان مالیات ها، هزینه های عمومی بودجه و هزینه استقراض در این کشور را کاهش دهد.

تصمیم وزیر جدید اقتصاد ایتالیا برای کاهش مالیات ها و هزینه ها

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ فابریزیو ساکومانی که پیش از این معاون بانک مرکزی این کشور بوده است امروز یکشنبه به عنوان وزیر جدید اقتصاد ایتالیا سوگند یاد نموده است. وی یکی از اعضای کابینه دولت ائتلافی انریکو لتا نخست وزیر این کشور به شمار می رود.

دولت جدید ایتالیا شامل ترکیبی از سیاستمداران حزب راست میانه و چپ میانه این کشور است. ساکومانی در مصاحبه با روزنامه لا ریپوبلیکا تاکید نمود، وی میخواهد تا بودجه دولتی ایتالیا را بازسازی کند و هدف اصلی از این اقدام حمایت از شرکت های ایتالیایی و افراد کم درآمد خواهد بود.

وی اضافه نمود، کاهش بعضی هزینه های غیر ضروری عمومی ایتالیا با هدف کاهش مالیات ها صورت خواهد گرفت. اعتماد و اطمینان ایجاد شده با اتخاذ و اجرای این تدابیر موجب خواهد شد تا نرخ بهره استقراض در ایتالیا کاهش یابد.

وی توضیح داد، اختلاف بین نرخ بهره استقراض اوراق قرضه ایتالیا با اوراق قرضه آلمان که هم اکنون به بیش از 3 درصد رسیده است به زودی به کمتر از یک درصد کاهش خواهد یافت.

وزیر جدید اقتصاد ایتالیا گفت، برای از بین بردن نااطمینانی های سیاسی و افزایش اعتماد بین سرمایه گذاران، باید به توافقی بین بانک ها، شرکت ها و مصرف کنندگان دست یابیم تا میزان سرمایه گذاری، پرداخت وام و مصرف در اقتصاد ایتالیا افزایش یابد.

ساکومانی راهی سخت و پرچالش برای احیای اقتصاد ایتالیا در پیش دارد. ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو است که با بحران بدهی 1900 میلیارد یورویی روبرو است.

بن بست سیاسی دو ماه اخیر نیز تاثیر زیادی در تشدید نگرانی های بین المللی در مورد وضعیت مالی این کشور داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 200

به "تصمیم وزیر جدید اقتصاد ایتالیا برای کاهش مالیات ها و هزینه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم وزیر جدید اقتصاد ایتالیا برای کاهش مالیات ها و هزینه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید