کوشش مالزی برای جذب گردشگران ایرانی با استفاده از تصمیم اخیر ترامپ

به گزارش تور آسیایی ارزان، شرکت ها و مقامات جنوب شرق آسیا در کوشش برای استفاده از موقعیت دستور جنجالی دونالد ترامپ در مورد ممنوعیت سفر شهروندان 7 کشور مسلمان به آمریکا اعلام کردند به دنبال همکاری های بیشتر در زمینه های گردشگی و آموزشی با این کشورها هستند.

کوشش مالزی برای جذب گردشگران ایرانی با استفاده از تصمیم اخیر ترامپ

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت ها و مقامات کشورهای آسیایی در کوشش برای استفاده از موقعیت دستور جنجالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد ممنوعیت سفر شهروندان 7 کشور مسلمان به آمریکا می گویند به دنبال همکاری های بیشتر در زمینه های گردشگری و آموزشی با مسلمانان منع شده از ورود به آمریکا خواهند بود.

به موجب دستور اجرایی روز آدینه ترامپ، به مدت 120 روز از ورود پناهجویان به این کشور ممانعت به عمل می آیند و ورود شهروندان 7 کشور از جمله ایران به این کشور به مدت 90 روز ممنوع خواهد بود.

شرکت هواپیمایی ایرآسیا در مالزی، بزرگترین ایرلاین آسیایی اعلام نمود، 10 کشور عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) می توانند از این موقعیت به نفع خود استفاده نمایند.

تونی فرناندس، مدیر این شرکت روز سه شنبه در توییتر خود نوشت: اکنون که دنیا در حال حرکت به سمت سیاست های انزوا گرایانه است، زمان ان است که آسه آن آغاز به آسان تر کردن جذب گردشگران خارجی کند.

مالزی یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای گردشگران خاورمیانه ای است و در سال 2016 پذیرای حدود 200 هزار گردشگر از کشورهایی نظیر امارات، عربستان، عراق و قطر بود.

این کشور همچنین یک مقصد مهم برای گردشگری سلامت و گردشگری حلال است و مواد غذایی و محصولات دیگر موجود در بازار این کشور عمدتا دارای برند حلال می باشند.

در تایلند، مقامات گردشگری این کشور گفتند، ممنوعیت آمریکا برای ورود اتباع کشورهای مسلمان، می تواند موجب افزایش تعداد گردشگران ورودی به این کشور گردد.

یوتهاساک سوپاسورن، رئیس سازمان گردشگری تایلند گفت: خاورمیانه بازار بزرگی برای ماست به ویژه از نظر گردشگری سلامت. آنها ممکن است تصمیم بگیرند بیشتر به تایلند سفر نمایند و این می تواند موجب تقویت بخش گردشگری ما گردد.

217

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 447

به "کوشش مالزی برای جذب گردشگران ایرانی با استفاده از تصمیم اخیر ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مالزی برای جذب گردشگران ایرانی با استفاده از تصمیم اخیر ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید