تماشاگر چاقوکش در بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان چگونه دستگیر شد؟، ممنوعیت از حضور در استادیوم در انتظار فرد متخلف

به گزارش تور آسیایی ارزان، یکی از تماشاگران تیم نفت مسجد سیلمان که با چاقو به سمت هواداران پرسپولیس حمله نموده بود بلافاصله از سوی ماموران دستگیر شد.

تماشاگر چاقوکش در بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان چگونه دستگیر شد؟، ممنوعیت از حضور در استادیوم در انتظار فرد متخلف

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یکی از تماشاگران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در بازی روز گذشته با پرسپولیس در استادیوم آزادی با چاقو به سمت هواداران تیم میزبان حمله کرد و در نهایت با استفاده از دوربین های ویژه ای که برای نظارت بر رفتار تماشاگران قرار گرفته شناسایی شد.

گفته می گردد دوربین های نظارتی برای کنترل رفتار تماشاگران متخلف در تمام استادیوم های کشور نصب گردیده و افزایش تعداد این دوربین ها جهت بالا بردن کیفیت تصاویر و پوشش تصویری همه سکوهای استادیوم ها در کشور در دستور کار قرار گرفته است. مسئولان فدراسیون فوتبال همچنین سازمان لیگ برتر در نظر دارند در فصل جاری تجهیزات نظارتی مورد احتیاج در تمام استادیوم های کشور را تکمیل نمایند.

بیشتر بخوانید: هوادار چاقوکش نفت مسجدسلیمان دستگیر شد

تماشاگر متخلف در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان علاوه بر عواقب و مجازات های قانونی به دلیل حمل سلاح سرد، در چارچوب مجازات های فوتبالی از حضور در تمام استادیوم های کشور محروم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 46

به "تماشاگر چاقوکش در بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان چگونه دستگیر شد؟، ممنوعیت از حضور در استادیوم در انتظار فرد متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگر چاقوکش در بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان چگونه دستگیر شد؟، ممنوعیت از حضور در استادیوم در انتظار فرد متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید