جزئیات بسته حمایتی دولت سیزدهم از دامداران از زبان وزیر جهادکشارزی

به گزارش تور آسیایی ارزان، وزیر جهاد کشاورزی گفت: بسته حمایتی با دستور رئیس جمهور در ستاد مالی دولت آماده شده است و هفته آینده خرید های تضمینی سرعت می گیرد.

جزئیات بسته حمایتی دولت سیزدهم از دامداران از زبان وزیر جهادکشارزی

سید جواد ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران در شهر دامغان استان سمنان بیان نمود: صنعت دام و طیور بعد از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها شرایط سختی داشت که دامداران و مسوولان با برنامه ریزی و حمایت های خود برای تامین مایحتاج مردم ایستادگی کردند.

وی اضافه نمود: در فراوری مالی به ویژه در بخش روستایی و عشایر، با دستور رئیس جمهور در ستاد مالی دولت بسته حمایتی آماده شده است تا حمایت لازم انجام گردد و در این راستا از هفته آینده خرید تضمینی در استان سمنان سرعت می گیرد.

ساداتی نژاد افزود: در راستای اجرای این طرح، نهاده های دامی مورد احتیاج به عشایر و روستائیان به صورت امانی اهدا می گردد تا پس از پرواربندی به جهت برطرف مشکل نقدینگی این قشر از جامعه، خرید های لازم صورت گیرد و با آن ها تسویه انجام گردد.

وی به حمایت از فراوری و توجه به بازار فروش اشاره نمود و ادامه داد: حمایت از فراوریکننده و فروش مناسب محصولات، دغدغه دولت سیزدهم است که نشان می دهد در کنار فراوری و توجه به فراوریکننده، دولت به بازار فروش نیز نگاه ویژه دارد.

ساداتی نژاد توضیح داد: در زمینه دیپلماسی غذایی با حضور ذی نفعان، اتاق ها و مسوولان مربوطه جلساتی تشکیل شده است و کوشش داریم تا مسائل بازار محصولات هر چه زودتر برطرف گردد.

وی بیان نمود: با توجه به قرارداشتن در فصل برداشت محصولات کشاورزی، برطرف تعهدات ارزی مرکبات 50 درصد کاهش داده شد تا صادرات مرکبات به خوبی انجام گردد.

وی ابراز داشت: ذخایر نهاده های دامی موجود در بنادر کشور مطلوب است و هیچ نوع کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2176

به "جزئیات بسته حمایتی دولت سیزدهم از دامداران از زبان وزیر جهادکشارزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بسته حمایتی دولت سیزدهم از دامداران از زبان وزیر جهادکشارزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید