حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی اتحادیه اروپا

به گزارش تور آسیایی ارزان، اتحادیه اروپا در جدیدترین تصمیم، ایالات متحده آمریکا را از لیست کشورهای امن مسافرتی حذف و به اعضای اتحادیه توصیه کرد برای مسافران این کشور محدودیت های مسافرتی اعمال نمایند.

حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ایسنا: فوربس، روز دوشنبه آمریکا به علت افزایش تعداد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پی شیوع نوع دلتای این ویروس، از لیست امن مسافرتی اتحادیه اروپا حذف شد. اتحادیه اروپا بعلاوه از کشورهای عضو خواست محدودیت های مسافرتی برای مسافران غیرضروری ایالات متحده آمریکا اعمال نمایند.

آمریکا طی دو هفته اخیر به ازای 100هزار نفر 588 مورد ابتلا به کرونا ثبت نموده؛ این درحالی است که آستانه موارد ابتلا به کرونا برای مشخص مقررات مسافرتی مربوط به کرونا برای اتحادیه اروپا 75 مورد ابتلا به ازای 100هزار نفر است.

تمامی 27 کشور عضو اتحادیه اروپا باید درباره این که آیا دستورالعمل ارائه شده را دنبال می نمایند و یا چه مقرراتی را برای مسافران ایالات متحده آمریکا اعمال می نمایند تصمیم گیری نمایند.

از آن جایی که بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا برای ایجاد شرایط سفر بدون قرنطینه و آزمایش های متعدد، مسافران را ملزم به ارائه مدرک واکسینه بودن با واکسن مورد تایید اتحادیه اروپا می نمایند، هر تصمیم جدیدی تاثیر زیادی بر مسافران واکسینه نشده آمریکایی خواهد داشت.

با توجه با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ماه جولای تا به امروز، حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی اتحادیه اروپا دور از انتظار نبود. با این حال اتحادیه اروپا در ماه ژوئن توصیه نموده بود به علت کم شدن آمار ابتلا به کرونا در آمریکا فرایند کاهش تدریجی محدودیت های سفری برای مسافران غیرضروری آمریکایی شروع گردد.

ممنوعیت سفری آمریکا برای مسافران اتحادیه اروپا و بریتانیا که از ماه مارس سال گذشته اعلام شده بود همچنان پابرجاست. کاخ سفید در ماه جولای گفت به علت افزایش موارد ابتلا به نوع دلتای ویروس کرونا برای لغو محدودیت های مسافرتی مسافران اتحادیه اروپا و بریتانیا هیچ برنامه ای ندارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1803

به "حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف آمریکا از لیست امن مسافرتی اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید