حذف بابا پنجعلی از پایتخت ربطی به ماجرای خمسه در کانادا ندارد

به گزارش تور آسیایی ارزان، چنانچه پایتختی فراوری گردد دیگر باباپنجعلی با ما نخواهد بود. پنجعلی در فصل جدید می میرد.

حذف بابا پنجعلی از پایتخت ربطی به ماجرای خمسه در کانادا ندارد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، چند روزی است حاشیه استندآپ کانادا همه جا را پُر نموده و هرکسی درباره علیرضا خمسه یک تفسیر و تحلیلی دارد. اما بسیاری این احتمال را دادند تلویزیون مجوز بازی در پایتخت6 را به علیرضا خمسه ندهد. همین چند روز پیش هم تهیه کننده سریال پایتخت در مصاحبهیی با خبرنگار خبرنگاران مبنی بر حضور همه بازیگران و جزئیات پیش فراوری و فراوری به این نکته اشاره نمود که پنجعلی را سعی داریم نگه داریم و حضور دارد. شاید این محافظه کاری به خاطر هجمه هایی بود که وجود داشت. الهام غفوری در این باره به خبرنگار خبرنگاران، گفت: یک سالی است به این فکر می کنیم باباپنجعلی باشد یا نباشد! البته خود آقای خمسه هم از این تکراری بودن کاراکتر خسته شده بود، دوست داشت موقعیت های جدید اتفاق بیفتد اما پنجعلی آلزایمر شدید گرفته است.

وی اضافه کرد: پنجعلی آلزایمر شدید داشت و دست وبال ما را بسته بود، یک سالی به آن فکر می کردیم و به این نتیجه رسیدیم در پایتخت6 نباشد. این اتفاق ربطی به جریانات اخیر استندآپ کانادا و این ها ندارد. ما می خواستیم به هنگام شروع پیش فراوری در پاییز یک سری از اخبار و جزئیات را اعلام کنیم ولی بعضی فشارهای رسانه ای باعث شد الآن خبر از نبود پنجعلی و بازگشت بهبود بدهیم.

غفوری با ابراز اینکه فعلاً غیر از خروج و ورود پنجعلی و بهبود، بازیگر و کاراکتری اضافه نمی شود، گفت: فعلاً تغییر جدیدی نداریم و باور کنید اخبار پایتخت آن قدر برای مخاطب ما جذاب است که یک ماه و نیم پیش من قرارداد مهران احمدی را برای نقش بهبود بسته ام ولی مجبور شدم حالا این جزئیات را اعلام کنم.

البته پیش از این یک بار محسن تنابنده در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاراناعلام کرد که چنانچه پایتختی فراوری شود دیگر باباپنجعلی با ما نخواهد بود. پنجعلی در فصل جدید می میرد و احتمالاً روح او در قصه جریان خواهد داشت. دلیل این تغییر هم این است که آلزایمر شخصیت پنجعلی دست نویسندگان را در نوشتن دیالوگ برای او می بندد. البته با این مصاحبهی الهام غفوری با خبرنگاران تعیین می شود در همین حد روح هم علیرضا خمسه در پایتخت6 حضور ندارد.

رفتن علیرضا خمسه البته یک خوش آمدی هم برای مخاطب دارد که دو فصل بهبود را ندیده و با او خاطره ها داشته است. او پیش تر در نقش بهبود، شوهر فهیمه ظاهر شده بود اما به دلیل مشغله کاری امکان ادامه همکاری با گروه را نداشت، برای همین هم اعلام شد بهبود مرده و فهیمه هم عکس او را در قاب عکس همه جا با خودش می برد. حالا معلوم نیست بازگشت مهران احمدی به داستان چگونه صورت می گیرد، یا شاید هم نقش و کاراکتر دیگری برای او درنظر بگیرند. الهام غفوری در پاسخ به این سؤال هم به خبرنگار خبرنگاران، گفت: همه منتظریم تا ببینیم مهران احمدی چطور به پایتخت6 برمی شود.

تهیه کننده سریال پایتخت همچنین درباره شروع سریال که آیا با فوت کاراکتر باباپنجعلی شروع می شود به خبرنگاران، گفت: چون فصل جدید پایتخت نوروزی است نمی توانیم با این فضا کار را شروع کنیم اما قصه از جایی شروع می شود که مدتی است از فوت بابا پنجعلی گذشته است.

+

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 164

به "حذف بابا پنجعلی از پایتخت ربطی به ماجرای خمسه در کانادا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف بابا پنجعلی از پایتخت ربطی به ماجرای خمسه در کانادا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید