حمایت ویژه رونالدو از زنان عربستان ، کریس وعده اش در النصر را عملی می نماید

به گزارش تور آسیایی ارزان، کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی نشان داد که به وعده ای که به النصر داده پایبند است.

حمایت ویژه رونالدو از زنان عربستان ، کریس وعده اش در النصر را عملی می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از mirror، کریستیانو رونالدو در زمان امضای قرارداد با النصر از تمایل خود برای رشد و بالا بردن کیفیت بازی در عربستان سعودی صحبت کرد و اینکه مصمم است تا سهم خود را برای یاری به بازی زنان نیز انجام دهد.

برنده 5 توپ طلا در ژانویه به النصر پیوست، اقدامی که بسیاری را شگفت زده کرد. فوتبال باشگاهی اروپا همچنان در اوج است، اما رونالدو که در شرایط دشواری منچستریونایتد را ترک کرد، ترجیح داد به خاورمیانه برود.

یکی از انگیزه های او برای این انتقال این بود که می خواست در باشگاه های دیگری هم بازی کند. طبق ادعایی که نموده در طول دوران حضورش در منچستر، مادرید و تورین همه چیز را در اروپا انجام داده است. رونالدو در خصوص پیشرفت بازی زنان هم صحبت کرد و بعلاوه در رسانه های اجتماعی - جایی که میلیون ها دنبال کننده دارد - از ویژگی های آنها گفت.

النصر در داخل کشور تیمی بسیار قوی است و در حال حاضر با تفاضل گل در صدر جدول واقع شده است و و به عنوان یکی از سه تیم برای قهرمانی می جنگند. تیم زنان آنها نیز به همان میزان پیروز است و اخیراً به اولین پیروزیت در لیگ دست یافته است.

رونالدو با انتشار تصویری از آنها در حال جشن گرفتن این قهرمانی نوشت: تبریک به تیم زنان برای اولین قهرمانی در لیگ. چه دستاورد فوق العاده ای.

ستاره پرتغالی، پس از پیوستن به النصر، گفت که می خواهد فوتبال را در این کشور رشد دهد، که از بازی مردان تا ستارگان جوان و تیم های زنان را شامل می گردد.

او هنگام ورود به این تیم گفت: این یک چالش نو است و من بسیار خوشحالم که النصر این فرصت را به من داد تا پیشرفت کنم، نه تنها در فوتبال مردان، بلکه برای نسل های جوان و بعلاوه برای زنان. احتمالاً بسیاری از مردم این فرصت را ندارند. النصر یک تیم فوتبال زنان نیز دارد که بسیار رقابتی است. من می دانم چه می خواهم، و البته می دانم که چه چیزی نمی خواهم. این فرصت خوبی برای تغییر است، برای یاری به بالا بردن دانش و تجربه ام برای رشد بسیاری از چیزهای مهم. من می خواهم به شما یاری کنم. به همین علت از این فرصت استفاده کردم.

  • پیراهنی که رونالدو از تن یک بازیکن در آورد | او برترین بازیکن دنیاست حرفی ندارم!
  • مشتی که طرفدار فوتبال را ناک اوت کرد | درخواست ستاره آبی ها بعد از برخورد خشن
  • روش خاص امباپه برای نشان دادن احساساتش به نیمار | روابط تیره فوق ستاره های فوتبال حقیقت دارد؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2230

به "حمایت ویژه رونالدو از زنان عربستان ، کریس وعده اش در النصر را عملی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ویژه رونالدو از زنان عربستان ، کریس وعده اش در النصر را عملی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید