خبرنگاران اتریش ادعای ابتلای اعضای هیات این کشور به کرونا در سفر به ایران را تکذیب کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، لندن - خبرنگاران - وزارت امورخارجه اتریش روز آدینه با صدور بیانیه ای ضمن تکذیب بعضی ادعاها تاکید نمود که هیچ یک از اعضای هیات دیپلماتیک این کشورکه هفته گذشته به ریاست وزیر خارجه اتریش به تهران سفر نموده بودند به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.

خبرنگاران اتریش ادعای ابتلای اعضای هیات این کشور به کرونا در سفر به ایران را تکذیب کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این بیانیه که یک نسخه آن در اختیار دفتر خبرنگاران در لندن نهاده شد، آمده است، وزیر امور خارجه و سایر اعضای هیات همراه او در سفر به ایران روز سه شنبه گذشته مورد آزمایش نهاده شدند که نتیجه آن منفی است.

الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش شنبه گذشته در راس هیاتی برای ملاقات با مقام های جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

بعضی رسانه ها پس از بازگشت شالنبرگ از این سفرادعا کردند که او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه شده است.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است: نتیجه آزمایش از خبرنگاری که همراه هیات وزارت امور خارجه اتریش به ایران سفر نموده و مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود، منفی است.

این خبرنگار روز دوشنبه پس از بازگشت از ایران علائم این بیماری را از خود بروز داده بود، اما او هم روز پنجشنبه در بیمارستان کایزر فرانز ژوزف مورد آزمایش نهاده شد و نتیجه آن که روز آدینه منتشر شد، منفی بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 699

به "خبرنگاران اتریش ادعای ابتلای اعضای هیات این کشور به کرونا در سفر به ایران را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتریش ادعای ابتلای اعضای هیات این کشور به کرونا در سفر به ایران را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید