خبرنگاران اجاره بهای 100 واحد صنفی در بجنورد بخشیده شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، بجنورد- خبرنگاران- مسوول یاری های مردمی ستاد استانی مقابله با کرونا خراسان شمالی گفت: مالکان 100 واحد صنفی بجنورد در همراهی با پویش همدلی اجاره بهای خود، معادل 2 میلیارد ریال را بخشیدند.

خبرنگاران اجاره بهای 100 واحد صنفی در بجنورد بخشیده شد

امیر گواهی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه در روزهای آینده در انتظار پیوستن مالکان بیشتری به این پویش هستیم، گفت: مالکان بجنوردی با این اقدام تحسین برانگیز امید و شادی را به مستاجرانکه نگران اجاره بهای ماهانه شان بودند، تزریق کردند.

وی با بیان اینکه یاری های خیرین و مردم در حوزه سلامت بیش از 70 میلیارد ریال است، توضیح داد: یاری های نیکوکاران حوزه سلامت در فاروج 30میلیارد و 510میلیون ریال است که 30 میلیارد آن برای تجهیزات پزشکی این شهرستان هزینه و مابقی آن صرف تامین بسته های بهداشتی و معیشتی شده است.

گواهی با اشاره به اینکه در شهرستان گرمه 2 هزار بسته بهداشتی و معیشتی با یاری 800 میلیون ریالی خیران توزیع شده است، اضافه نمود: نیکوکاران سلامت در شهرستان های جاجرم، مانه و سملقان و رازوجرگلان به ترتیب 600، 780 و 790میلیون ریال برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، معیشتی و تجهیزات پزشکی یاری نموده اند.

مسوول یاری های مردمی ستاد استانی مقابله با کرونا خراسان شمالی با بیان اینکه یاری های همدلانه هر بار وسعت و شکل جدیدی پیدا می نماید، گفت: بعضی گروه های جهادی در شهرستان شیروان 18 هزار عدد نان نذری توزیع نموده اند که در این بین یاری های خیران در این شهرستان برای مقابله با کرونا 2 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه مجتمع صنعتی فولاد اسفراین یک میلیاردو 500 میلیون ریال برای راه اندازی آزمایشگاه تشخیصی یاری نموده است، اضافه نمود: نیکوکاران حوزه سلامت در بجنورد 19میلیارد ریال و در اسفراین هشت میلیاردو 70 میلیون ریال برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی یاری نموده اند.

خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که 44 درصد آنان در مناطق روستایی سکونت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 982

به "خبرنگاران اجاره بهای 100 واحد صنفی در بجنورد بخشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجاره بهای 100 واحد صنفی در بجنورد بخشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید