خبرنگاران اجرای طرح اطعام حسینی در لاهیجان

به گزارش تور آسیایی ارزان، لاهیجان - خبرنگاران - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لاهیجان از اجرای طرح اطعام حسینی برای نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

خبرنگاران اجرای طرح اطعام حسینی در لاهیجان

عسگر اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با قدردانی از شرکت مردم لاهیجان در جمع آوری کمک به محرومین طی یک سال اخیر، گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری با مشارکت مردم و خیرین شهرستان 24 هزار پرس غذای گرم در وعده افطار در منازل نیازمندان تقسیم شد.

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی با بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر برای اطعام نیازمندان لاهیجانی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: طرح مذکور به منظور جمع آوری نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان اجرا می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لاهیجان با تاکید بر آمادگی این نهاد به منظور جمع آوری نذورات، خاطر نشان کرد: در طرح اطعام حسینی غذای گرم با رعایت کلیه نکات بهداشتی با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران تهیه و برای جلوگیری از تجمع، درب منازل مددجویان، نیازمندان، سالمندان، ایتام و بیماران توزیع می شود.

اکبری افزود: خیران می توانند با شماره گیری کد دستوری #01314#8877* و یا تماس واحد مشارکت با شماره 01342220450، در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1220

به "خبرنگاران اجرای طرح اطعام حسینی در لاهیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای طرح اطعام حسینی در لاهیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید