خبرنگاران استاندار اصفهان: فرمانداران ساخت 4150 خانه در شهرستان های استان را پیگیری نمایند

به گزارش تور آسیایی ارزان، اصفهان - خبرنگاران - استاندار اصفهان با اشاره به تقسیم بندی مقدماتی سهمیه شهرستان های استان گفت: فرمانداران ساخت چهار هزار و 150 منزل در شهرستان ها را بر اساس سهمیه هر شهرستان با جدیت پیگیری نمایند.

خبرنگاران استاندار اصفهان: فرمانداران ساخت 4150 خانه در شهرستان های استان را پیگیری نمایند

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

عباس رضایی عصر یکشنبه در ویدئو نشست کنفرانسی با فرمانداران استان افزود: ساخت سه هزار مسکن روستایی با یاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یک هزار و 150 مسکن شهری در دستور کار استان قرار گرفته است.

وی افزود: ساخت هر ساختمان، پویایی و فعالیت 127 شغل را به همراه دارد و ساخت چنین حجمی از ساختمان بطور قطع سبب پویایی مالی استان خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور گفت: برآورد مقالات و فعالیت های علمی حاکی از آن است که فراوری واکسن و داروی بیماری کرونا به این زودی ها امکانپذیر نیست.

استاندار اصفهان تاکید نمود: برگزاری مراسم عزاداری به عنوان یکی از آیین های مذهبی از برنامه های ارزشمند دینی است که با توجه به شرایط کرونا ضروری است در عین حفظ پروتکل های بهداشتی و تمهیدات ویژه برگزار گردد.

وی با بیان اینکه مردم ما مردمی ولایت مدار و عاشق امام حسین(ع) هستند، تاکید نمود: بهره گیری از ظرفیت هیات های عزاداری و نذورات و سوق دادن آن به سمت مواسات مومنانه به منظور حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا، اقدامی ارزشمند است.

رضایی ادامه داد: فرمانداران کوشش نمایند تا با ایجاد ارتباط و همراهی داوطلبانه هیات های مذهبی، در این جهت گام های موثر برداشته گردد.

وی با اشاره به خدمات دولت در شرایط سخت تحریم و شیوع کرونا افزود: فرمانداران وظیفه دارند در این شرایط خدمات دولت را برای مردم تشریح نمایند.

استاندار اصفهان توضیح داد: همدلی، همراهی، وحدت و انسجام تمام دستگاه ها برای برون رفت از شرایط سخت تحریم و کرونا ضروریست.

وی اظهار داشت: فرمانداران با رعایت اصل وحدت در راستای اجرای سیاست های دولت و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بکوشند.

رضایی تاکید نمود: دولت از نظام و نظام از دولت است لذا هفته دولت فرصتی است تا بر پایه منطق و عقلانیت و به دور از احساسات و جدال به تشریح خدمات دولت و بیان علل نارسایی ها پرداخته گردد.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در استان گفت: دولت هیچ تعهدی برای تامین آب کشت برنج ندارد لذا فرمانداران در توجیه کشاورزان و صنف آنها در این پیوند، اطلاع رسانی نمایند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تامین و حفظ آب آشامیدنی یک ضرورت است، تاکید نمود: حفظ حد نصاب 250 میلیون مترمکعب آب در پشت سد، خط قرمز استان است لذا در هر زمانی که آب پشت سد به این خط قرمز برسد جریان آب زاینده رود قطع می گردد و این مساله در تفاهم با کشاورزان نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت در شرایط تحریم و شیوع کرونا بسیار سخت است، تاکید نمود: فرمانداران در اجرای فعالیت های خود بر مبنای اهتمام داشته باشند لذا قانون مبنای عمل فرمانداران باشد.

رضایی گفت: فرمانداران با تشکیل کمیته ای متشکل از شهرداران، نیروی انتظامی و دیگر ظرفیت های شهرستانی نسبت به شناسایی نقاط ضعف و استفاده از ظرفیت های بودجه ای برای یاری به آسیب حاشیه نشینی استفاده نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1118

به "خبرنگاران استاندار اصفهان: فرمانداران ساخت 4150 خانه در شهرستان های استان را پیگیری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اصفهان: فرمانداران ساخت 4150 خانه در شهرستان های استان را پیگیری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید