خبرنگاران دستگیری 8 دلال مرغ در تهران

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران-خبرنگاران- رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم گفت: هشت دلال مرغ توسط کارآگاهان معاونت مبارزه با جرائم مالی پلیس دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری 8 دلال مرغ در تهران

به گزارش خبرنگاران از پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی روز دوشنبه در شرح این خبر بیان داشت: در پی نوسانات اخیر قیمت مرغ و نارضایتی عموم مردم و احتمال برهم زدن قیمت واقعی عرضه مرغ توسط دلالان آنالیز موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی میدانی پلیس معین شد که تعداد از دلالان باعث ایجاد نوسان در قیمت عرضه مرغ در چرخه توزیع شده اند، مطرح نمود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، شناسایی این افراد در دستور کار نهاده شد و کارآگاهان پیروز شدند هشت نفر از این دلالان را شناسایی نمایند.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم شرح داد: این افراد با خرید مرغ زنده با قیمت خیلی پایین از مرغداران و فروش آن با قیمت بالاتر از قیمت مصوب در میادین موجب برهم زدن قیمت عرضه مرغ می شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی متهمان در عملیات های منسجم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و دستگیری ها سایر دلالان در این خصوص کماکان ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1575

به "خبرنگاران دستگیری 8 دلال مرغ در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری 8 دلال مرغ در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید