خبرنگاران سرپرست بیمارستان آستارا معرفی گردید

به گزارش تور آسیایی ارزان، آستارا - خبرنگاران - مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: بختیار حیدرنیا با حکم دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به عنوان سرپرست بیمارستان 132 تختخوابی این شهرستان معرفی گردید.

خبرنگاران سرپرست بیمارستان آستارا معرفی گردید

نظام عباسی عصر یکشنبه در آئین معارفه سرپرست بیمارستان آستارا در این مرکز درمانی اظهار کرد: مرزی بودن شهرستان، نیروی انسانی جوان و توانمند و فضای مناسب بیمارستان، شرایط تبدیل این مرکز را به قطب درمانی غرب گیلان فراهم نموده است.

وی بیان نمود: در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا رسیدگی به شرایط بیماران مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا باید در اولویت کار پرستاران و کادر درمانی بیمارستان قرار گیرد.

در این آئین از زحمات علی حقانی رئیس قبلی بیمارستان 132 تختخوابی شهید بهشتی آستارا تقدیر و دکتر حیدرنیا به عنوان سرپرست آن معرفی گردید.

حیدرنیا در استخدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و سابقه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان های آستارا و رضوانشهر را دارد.

شبکه بهداشت و درمان آستارا با یک بیمارستان 132 تختخوابی، 6 مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، 25 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی خدمات رسانی می نماید.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 917

به "خبرنگاران سرپرست بیمارستان آستارا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست بیمارستان آستارا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید