خبرنگاران قول تسریع در تامین اعتبار بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از سوی رییس جمهوری

به گزارش تور آسیایی ارزان، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: رییس جمهوری ساعتی پیش در تماس تلفنی ضمن دریافت آخرین شرایط استان در خصوص ویروس کرونا، نسبت به تامین اعتبار بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک قول مساعد داد.

خبرنگاران قول تسریع در تامین اعتبار بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از سوی رییس جمهوری

سید علی آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: شرایط استان مرکزی در حوزه تامین نیازهای کادر درمانی و بهداشتی و تدابیر ستاد پدافند زیستی و اقدامات دستگاه های اجرایی این استان در مقابله با گسترش ویروس کرونا در این تماس تلفنی تشریح شد.

وی ادامه داد: در این تماس تلفنی از رییس جمهوری درخواست شد با توجه به شرایط سرانه تخت های بیمارستانی استان مرکزی نسبت به سرانه کشور، دستور مساعدت تامین اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) را صادر نمایند که ایشان نسبت به این مساله مهم قول مساعدت دادند.

استاندار مرکزی گفت: در این تماس تلفنی رییس جمهوری از تلاش های قرارگاه پدافند زیستی، شورای تامین، اقدامات دستگاه های اجرایی به خصوص دانشگاه های علوم پزشکی استان و کادر درمانی استان مرکزی تقدیر کرد.

آقازاده ادامه داد: در صورت تامین اعتبار لازم و تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج) اراک در سال 99، سرانه تخت های بیمارستانی استان مرکزی در مقایسه با شاخص کشوری فرایند مناسبتری خواهد یافت.

براساس آخرین آمار تا کنون 447 نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 19 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 873

به "خبرنگاران قول تسریع در تامین اعتبار بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از سوی رییس جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قول تسریع در تامین اعتبار بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از سوی رییس جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید