خبرنگاران مدیرکل پست کرمان: خدمات پست در ماه های پایانی سال افزایش یافت

به گزارش تور آسیایی ارزان، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل پست استان کرمان با بیان اینکه تراکم مرسولات در روزهای پایانی سال 99 افزایش یافته است ، گفت: خدمت رسانی به شهروندان در این روزها، با تمامی توان درحال اجراست.

خبرنگاران مدیرکل پست کرمان: خدمات پست در ماه های پایانی سال افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران، علیرضا اکبری روز شنبه در جمع رسانه ها ضمن قدردانی از زحمات پرسنل پست استان، کار پست را خدماتی، عملیاتی و اجرایی توصیف کرد و خواهان آن شد که همه کارکنان با کوشش جهادی در روزهای پایانی امسال خدمات مطلوبی به هم استانی ها ارائه گردد.

وی با اشاره افزایش حجم عملیات پستی در روزهای پایانی سال گفت: درامسال به ویژه به خاطر شیوع ویروس کرونا ترافیک مرسولات پستی نسبت به گذشته به صورت بی سابقه ای افزایش یافته و جز با عزم استوار تمامی کارکنان شبکه پستی به خصوص موزعین، بیشترین حجم کاری به دوش این سربازان گمنام باشد.

وی با بیان تسریع در توزیع مرسولات درروزهای پایانی امسال بیان کرد: تدابیری برای این منظور اندیشیده ایم و با توجه به افزایش حجم کار پست از ناوگان تاکسیرانی یاری گرفتیم که با وجود نبود مسافر و اعمال محدودیت های کرونا استقبال مناسبی از این طرح شد و این فرایند به صورت داوطلبانه، ضمن تایید امنیت، از فضای مازاد خودرو برای توزیع امانت و بسته استفاده می کنیم.

مدیرکل پست استان کرمان اضافه نمود: تمامی واحدهای پستی دولتی استان درتمامی روزهای تعطیل نوروز به غیر از روزهای نخست و سیزدهم فروردین از ساعت9 الی12 با تنظیم برنامه دقیق و مشخص کشیک مستمر در تمامی فرآیندهای قبول، رهسپاری و توزیع آماده ارائه خدمات پستی به مردم شریف وصبور استان است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر مرسولات ورودی ایام نوروز، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از مجموعه مسئولان و کارکنان واحدهای اجرایی وستادی پست استان گفت و گفت: به طور قطع ارائه خدمات نوین پستی به شهروندان، سهم مهمی در ایجاد رضایت و نیز کاهش سفرهای درون شهری و به تبع آن کاهش انتقال ویروس کرونا دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1584

به "خبرنگاران مدیرکل پست کرمان: خدمات پست در ماه های پایانی سال افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل پست کرمان: خدمات پست در ماه های پایانی سال افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید