خبرنگاران معاون استاندار: طرح جمع آوری معتادان متجاهر همدان از سر گرفته شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، همدان- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر که به علت شیوع کرونا متوقف شده بود شروع شد.

خبرنگاران معاون استاندار: طرح جمع آوری معتادان متجاهر همدان از سر گرفته شد

مصطفی آزادبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: طرح جمع آوری معتادان متجاهر بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس از اواخر سال گذشته متوقف شد.

وی افزود: بر این اساس هیچگونه پذیرش جدید در مرکز ماده 16 همدان از اسفندماه سال 98 به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و تضمین سلامت افرادی که برای ترک به این مرکز معرفی می شوند نداشتیم.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بیان نمود: به دنبال تماس استاندار همدان با اسکندرمومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران و پیگیری های مستمر این طرح دوباره از سر گرفته شدن و جمع آوری معتادان متجاهر به استان ها ابلاغ شد.

آزادبخت بیان نمود: با توجه به اینکه احتمال بروز ویروس کرونا در هر اجتماعی وجود دارد بنابراین تمامی پروتکل های بهداشتی در طرح شناسایی، جمع آوری، غربالگری و نگهداری معتادان متجاهر رعایت می گردد.

وی بیان نمود: برخورد با معتادان متجاهر یکی از دغدغه های مردم و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر همدان است و با هماهنگی و همفکری و کوشش عوامل انتظامی اجازه حضور و جولان معتادان متجاهر در انظار عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان داده نمی گردد.

پنج و نیم تن موادمخدر سال گذشته در همدان کشف شد همچنین در این مدت با اجرای یک هزار و 400 طرح پاکسازی نقاط آلوده، چهار هزار و 462 قاچاقچی و توزیع کننده دستگیر و 6 هزار و 800 معتاد در این استان جمع آوری شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 995

به "خبرنگاران معاون استاندار: طرح جمع آوری معتادان متجاهر همدان از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: طرح جمع آوری معتادان متجاهر همدان از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید