خبرنگاران نوروزی: کار انصاری برای بازگشت سخت است

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران- خبرنگاران- بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است مدافع مصدوم این تیم برای بازگشت به شرایط عادی فوتبال کار دشواری دارد.

خبرنگاران نوروزی: کار انصاری برای بازگشت سخت است

رضا نوروزی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد اینکه این روزها مشغول چه کاری است، گفت: فوتبال که بازی نمی کنم اما مدرک C مربیگری گرفتم و می خوام مدارک بالاتر را هم بگیرم تا وارد جرگه مربیان شوم.

وی در مورد شرایط فعلی پرسپولیس اعلام کرد: تیم ها تمریناتشان را آغاز نموده اند اما همین تمرین کردن بعد از مدت ها هم سخت است. می بینید که بازیکنی مثل انصاری به خاطر همین مسائل مصدوم شد در کل باید منتظر باشیم تا بازی ها آغاز گردد و ببینیم پرسپولیس و دیگر تیم ها چه شرایطی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومیت محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی مطرح کرد: واقعاً این نوع مصدومیت، مصدومیت سختی است. انصاری وقتی برای اولین بار رباط پاره کرد به خوبی به شرایط بازی برگشت، امیدوارم برای دومین بار هم بتواند این کار را انجام بدهد، هرچند بسیار سخت است، حتی بعد از از بهبود هم بازیکن ترس از مصدومیت دوباره دارد که می توانند او را از شرایط خوب بازی دور کند.

نوروزی در مورد اینکه به نظرش رادوشویچ می تواند جانشین خوبی برای علیرضا بیرانوند باشد یا خیر، گفت: رادو جانشین خوبی برای بیرانوند است. او قبلا ثابت نموده دروازه بان مطمئنی است و می تواند نفر اول پرسپولیس درون دروازه باشد. بیرانوند هم می تواند با خیال راحت لژیونر گردد و فکر پیشرفتش باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بالاخره خصوصی می شوند یا خیر، تاکید نمود: نفس خصوصی سازی خوب است؛ اقدامی که می تواند به پرسپولیس و استقلال یاری کند اما در فوتبال ایران هر تیم یا باشگاهی که خصوصی شده سرنوشت خوبی نداشته است

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: وقتی خصوصی سازی انجام می گیرد برای این است که تیم یا باشگاهی پیشرفت کند اما در ایران برعکس می گردد و باشگاه ها نابود می شوند و بیشترآنها سرنوشتی مانند استیل آذین پیدا می نمایند. به نظر من اگر قرار است این بلا سر پرسپولیس استقلال بیاید بهتر است همین دولتی اداره شوند و با همین مسائل کارشان را انجام بدهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1084

به "خبرنگاران نوروزی: کار انصاری برای بازگشت سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوروزی: کار انصاری برای بازگشت سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید