داور سریلانکایی، خوش یمن برای پرسپولیس و نگرانی برای السد

به گزارش تور آسیایی ارزان، داوری که ای اف سی برای بازی با السد انتخاب نموده، پرسپولیسی ها را امیدوار نموده و تیم قطری را نگران.

داور سریلانکایی، خوش یمن برای پرسپولیس و نگرانی برای السد

به گزارش خبرنگاران، داوری بازی سه شنبه السد و پرسپولیس را ای اف سی به هِتیکان کانامگه گریشانتا دیلان پِررا سریلانکایی سپرده است. داور 40 ساله ای که انتخابش باب میل قطری ها نبوده و آنها را به اعتراض واداشته است. روزنامه الرایه اعتراض خود را این طور مطرح نموده: السد و بازیکنانش مراقب این داور که بازی مرحله گروهی در در تهران را سوت زده بود و با تصمیمات معکوس خود باعث شکست تیم قطری شد، باشند. او از اخراج کاپیتان پرسپولیس در آن مسابقه چشم پوشی کرد و گل صحیح السد را هم مردود اظهار داشت.

داور سریلانکایی غیر از بازی پرسپولیس و السد در مرحله گروهی که با پیروزی یک گله قرمزها همراه شد، بازی رفت پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی فصل گذشته را هم که یک – یک شد، قضاوت نموده بود.

پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا در سال 2015 هم در حضور این داور رقم خورد که در آن بازی یک پنالتی هم برای پرسپولیس گرفت. جالب اینکه بازی جنجالی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی 2018 را هم که با پیروزی دو گله ایران همراه بود، همین داور قضاوت نموده بود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 84

به "داور سریلانکایی، خوش یمن برای پرسپولیس و نگرانی برای السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور سریلانکایی، خوش یمن برای پرسپولیس و نگرانی برای السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید