دایی: به رونالدو تبریک می گویم

به گزارش تور آسیایی ارزان، در حالی که کریستیانو رونالدو اسطوره فوتبال جهان و تیم ملی پرتغال تعداد گل های ملی خود را به عدد 102 رسانده است، به موازات خود بحث علی دایی اسطوره فوتبال ایران را هم در بیشتر رسانه های معتبر جهان پیش کشیده است.

دایی: به رونالدو تبریک می گویم

دایی با تیم ملی فوتبال ایران پیروز شد 109 گل ملی را به ثمر برساند و عنوان آقای گل فوتبال ملی دنیا را از آن خود کند. نزدیک شدن رونالدو به علی دایی توجهات را دوباره به سوی اسطوره فوتبال ایران جلب نموده است.

در همین ارتباط سایت توتومرکاتو ایتالیا گفتگویی را با علی دایی انجام داده است. رونالدو فقط 7 گل تا رسیدن به آقای گلی دایی فاصله دارد و شاید این اتفاق در مسابقات آینده پرتغال رخ بدهد.

علی دایی در این خصوص گفت: من صمیمانه امیدوارم رونالدو بتواند به رکورد گل های ملی من برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ناراحت نمی شوید رونالدو از شما سبقت بگیرد؟ تاکید نمود: به هیچ وجه. این افتخار بزرگی برای من خواهد بود که بازیکنی در سطح و کلاس رونالدو بتواند این کار را انجام بدهد. رونالدو نه تنها در این دوران بلکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است؛ یک پدیده مطلق.

هر زمان رونالدو رکورد شما را بشکند چه کار خواهید کرد؟ آقای گل ملی فوتبال دنیا در پاسخ به این سئوال توضیح داد: خیلی ساده است. مستقیم به رونالدو تبریک می گویم اما اول او باید به این رکورد برسد. رونالدو 102 گل ملی با پرتغال زده و مطمئن هستم او رکورد مرا می شکند اما هنوز هفت گل دیگر مانده است (با خنده)

دایی که سابقه بازی در بوندسلیگا آلمان را هم دارد، در مورد اینکه آیا دوست داشت در لیگ ایتالیا هم بازی کند؟ گفت: مطمئناً بله ولی متاسفانه هرگز فرصت بازی در سری آ را نداشتم. با این حال هنوز لذت بازی مقابل تیم های معروف و تاریخی ایتالیا مثل میلان و اینتر را دارم. هرگز آن شب های شگفت انگیز فوتبال را فراموش نمی کنم و همیشه آن را در یاد دارم.

وی در مورد فوتبال ایتالیا یادآور شد: اغلب فوتبال ایتالیا را دنبال می کنم و آن را دوست دارم. از نظر من باشگاه های ایتالیا مفهوم منحصر به فردی از فوتبال دارند. فقط می توانم برای بازیکنان و طرفداران سری آ ایتالیا در این شرایط سخت آرزوی بهترین ها را داشته باشم.

سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خاتمه در پاسخ به این سئوال که بعد از خاتمه دوران بازیگری چه کار می نماید؟ گفت: من مدتهاست در کشورم مربی هستم. در سن 51 سالگی تیم ملی ایران و چند باشگاه را راهنمایی نموده ام. در گذشته من در زمین بازی سرگرم بودم و امروز هم همین کار را از روی نیمکت انجام می دهم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1344

به "دایی: به رونالدو تبریک می گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: به رونالدو تبریک می گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید